// سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

تیم‌های برتر مسابقات DreamHack Masters Dallas بازی CS:GO مشخص شدند

تیم‌های برتر سومین مرحله از مسابقات مربوط به Intel Grand Slam سال ۲۰۱۹ در بازی Counter Strike: Global Offensive مشخص شدند.

تیم لیکویید بعد از کسب نتیجه ۲:۱ در مقابل تیم ENCE در فینال مسابقات DreamHack Masters Dallas، بازی Counter Strike: Global Offensive، عنوان قهرمانی را به‌دست آورد. این تیم در کنار کسب عنوان قهرمانی و جایزه ۱۰۰ هزار دلاری، دومین امتیاز Intel Grand Slam را نیز کسب کرد. تیمی که بتواند چهار قهرمانی را از مجموع ده تورنمنت فصل به‌دست آورد، به لطف Intel Grand Slam جایزه‌ای یک میلیون دلاری را کسب خواهد کرد.

اولین بازی فینال در نقشه Mirage پیگیری شد که با نتیجه ۱۶:۸ به نفع تیم لیکویید به پایان رسید. راسل 'Twistzz' ون، با کسب ۲۷ فرگ در بازی اول ناجی نماینده آمریکای شمالی بود. ولی در بازی دوم که در نقشه Overpass برگزار شد تیم ENCE همه چیز را تغییر داد و کار را به وقت اضافه کشاند که در نهایت با نتیجه ۱۹:۱۷ نتیجه بازی را به تساوی کشاند و همه چیز به بازی سوم موکول شد. جر 'sergej' سالو، در دومین بازی توانست ۳۲ فرگ به‌دست آورد و صدرنشین لیدربرد شود.

دانلود از آپارات

فنلاندی‌ها در بازی سوم شروع ضعیفی را تجربه کردند و در نیمه اول بازی فقط ۵ راند به‌دست آوردند. ولی بعد از اینکه سمی 'xSeveN' لاسانن، توانست یک درگیری تک به چهار را که در اولین راند نیمه دوم رخ داد، به‌دست آورد، تیم ENCE به خودش آمد و بازی بهتری را ارائه داد. با این حال بازیکنان Team Liquid با کنترل کردن اعصاب خود توانستند در نهایت در نقشه Inferno با کسب نتیجه ۱۶:۱۳ بازی فینال را به پایان رسانند و به عنوان قهرمان مسابقات معرفی شوند. جاناتان 'EliGe' جالونوفسکی، بعد از اتمام بازی فینال به عنوان بازیکن با ارزش تورنمنت (MVP) معرفی شد. این اولین مدال EliGe است که در دوران فعالیت حرفه‌ای خودش در بازی CS:GO دریافت می‌کند.

قهرمانی تیم لیکویید در مسابقات DreamHack Masters Dallas، دومین قهرمانی مهم این تیم در سال جاری است. پیش از این شاهد قهرمانی نماینده آمریکای شمالی در مسابقات IEM Sydney بودیم. با توجه به وضعیت فعلی تیم و عناوینی که تا به این لحظه دریافت کرده است، می‌توان گفت که Team Liquid قوی‌تر از سال ۲۰۱۸ عمل کرده است. این تیم در سال میلادی گذشته شش عنوان نایب قهرمانی را به‌دست آورد که همین امر آن‌ها در جایگاه چهارم بهترین تیم‌های کانتر استرایک جهان در سال ۲۰۱۸ قرار داد.

تیم ENCE نیز با توجه به بازی خوبی که در ماه‌های اخیر ارائه داده است می‌توانند از جایگاه فعلی خودش رضایت داشته باشد. فنلاندی‌ها در رویداد IEM Katowice Major توانستند عنوان نایب قهرمانی را به‌دست آورند و تا به این لحظه با تیم‌هایی مانند Astralis و Team Liquid که در حال حاضر در رتبه اول و دوم جهان قرار دارند مقایسه می‌شوند.

Team Liquid

تیم‌های برتر و جوایز اهدا شده

اولTeam Liquid۱۰۰ هزار دلار
دومENCE۵۰ هزار دلار
سوم-چهارمFURIA Esports | FaZe Clan۲۲ هزار دلار
پنجم-ششمTeam Vitality | G2 Esports۱۰ هزار دلار
هفتم-هشتمNorth | Renegades۶ هزار دلار
نهم-دوازدهمNiP | Windigo | Fnatic | NRG۴ هزار دلار
سیزدهم-شانزدهمLucid | TYLOO | Isurus | Cloud9۳ هزار دلار


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده