نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

نتفلیکس در حال ساخت یک انیمه سریالی از Masters of the Universe است

اخیرا اعلام شده که شبکه نتفلیکس به همراه کوین اسمیت در تلاش است تا انیمه‌ای سریالی حول محور دنیای Masters of the Universe و شخصیت محبوب آن یعنی هی-من بسازد.

با اینکه انیمیشن سریالی Masters of the Universe (اربابان جهان) یک مجموعه تقریبا تبلیغاتی بود تا اسباب‌بازی‌های خاصی به فروش برسند، تعداد بسیار زیادی از طرفداران این مجموعه عاشق آن شدند و دوست داشتند تا جایی که امکانش وجود دارد، آثار بیشتری از شخصیت‌های آن تولید شود. در سال ۲۰۲۱ شرکت سونی و همچنین متل (Mattel) قرار است با همکاری یکدیگر، یک فیلم سینمایی جدید حول محور شخصیت هی-من بسازند. قرار است نوآه سنتینو نقش شخصیت اصلی آن یعنی همان هی-من را ایفا کند. علاوه‌بر فیلم سینمایی، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نتفلیکس تصمیم گرفته که یک انیمه سریالی حول محور این شخصیت محبوب بسازد.

این خبر در مراسم پاور کان (Power-Con) اعلام شد. کوین اسمیت که از اعضای تیم تولید این مجموعه محسوب می‌شود، با معرفی کردن پروژه جدید خود و شبکه نت فلیکس، همه مخاطبان را غافلگیر کرد. اسمیت نقش شورانر و یکی از تهیه کنندگان اجرایی انیمه سریالی نتفلیکس را که حول محور Masters of the Universe می‌چرخد، ایفا خواهد کرد. آن‌ها همچنین یک نام هم برای این انیمه سریالی انتخاب کردند و آن هم چیزی نیست جز: Revelation (مکاشفه). این انیمه سریالی قرار است داستان‌های حل نشده‌ی دوران کلاسیک دهه ۸۰ را دنبال کند.

در این سریال شما شاهد تعداد زیادی از شخصیت‌های محبوب خود خواهید بود؛ آن هم درست جایی که مجموعه تلویزیونی به کار خود و داستانی که در جریان بود، پایان داد. کوین اسمیت در این بیانیه مطبوعاتی اینگونه درباره این انیمه سریالی صحبت کرد:

من فوق‌العاده از بخش تلویزیونی شرکت متل و همچنین شبکه نتفلیکس سپاسگزارم که من را برای انجام این پروژه تشویق کردند؛ نه‌تنها آن‌ها رازهای مخصوص به پادشاه گری اسکال را در اختیار من گذاشتند، بلکه تمام جهان را به من دادند. در انیمه سریالی Revelation ما داستان را از جایی آغاز می‌کنیم که دوران کلاسیک و مجموعه قدیمی آن را رها کرده بود. ما قصد داریم تا یک داستان حماسی از آنچه که می‌توانست نبرد نهایی بین هی-من و اسکلتور رخ دهد، تعریف کنیم! ما قصد داریم این داستان را با جذاب‌ترین شخصیت‌هایی که طراحی‌های فوق‌العاده‌ی آن‌ها توسط استودیو Powerhouse Animation انجام می‌شود، به مخاطب نمایش دهیم. این انیمه سریالی دقیقا همان داستانی از Masters of the Universe خواهد بود که شما همیشه دوست داشتید به‌عنوان یک کودک ببینید.

Masters of the Universe

اریک کاراسکو از تیم سریال Supergirl (سوپر گرل)، تیم شرایدن از تیم انیمیشن Reign of the Supermen (سلطنت سوپرمن)، دیا میشرا از تیم سریال Magic the Gathering و مارک برناندین از تیم سریال Alphas (آلفاها) در تیم تولید این انیمیشن سریالی حضور دارند و وظیفه نگارش فیلمنامه آن را برعهده خواهند داشت. استودیو انیمیشن‌سازی Powerhouse Animation که وظیفه ساخت یک مجموعه دیگر در شبکه Netflix یعنی انیمیشن سریالی Castlevania (کسلوانیا) را انجام داده بودند، حالا قرار است بخش‌های انیمیشنی این مجموعه مورد انتظار را انجام دهند. این انیمه سریالی در جهت همان برنامه‌هایی است که شبکه نتفلیکس برای بخش متحواهای انیمه‌ای خود و همچنین افزایش آن‌ها در نظر گرفته است. رئیس بخش محتوای انیمه‌ای شبکه نتفلیکس یعنی جان دردریان اینگونه اعلام توضیح داد:

شخصیت هی-من به مدت چندین دهه الهام‌بخش کودکان و همچنین کودکانی که درون تمام ما وجود دارد، بوده است؛ آن هم با اقدامات قهرمانانه شاهکارش و همچنین جاعتی که در برخورد با نیروهای اشراری داشت. ما نتوانستیم سازنده بهتری نسبت به کوین اسمیت را پیدا کنیم که بتواند این مجموعه را بسازد.

در حال حاضر هنوز هیچ تاریخی برای آغاز پخش این انیمه سریالی اعلام نشده است.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده