نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

تاریخ اکران جدید فیلم Masters of the Universe اعلام شد

کمپانی سونی پیکچرز تاریخ اکران جدیدی برای فیلم Masters of the Universe تایید و اعلام کرده است. همچنین نوحا سنتینو همچنان در این فیلم حضور دارد.

طی چند سال گذشته شاهد تلاش کمپانی سونی پیکچرز برای ساخت اقتباسی سینمایی براساس مجموعه‌ اسباب‌بازی و انیمیشن‌های کلاسیک Masters of the Universe بودیم و حتی این کمپانی تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۷ آذر ۱۳۹۸) را برای اکران این فیلم در نظر گرفته بود، اما در نهایت این فیلم از جدول اکران فیلم‌های آینده سونی خارج شد تا سوالاتی در مورد آینده احتمالی این مجموعه مطرح شود.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران جدید فیلم Masters of the Universe اعلام شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، سونی پیکچرز اعلام کرد که این فیلم اکنون برای اکران در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ۱۳۹۹) برنامه ریزی شده است. همچنین ماه گذشته اعلام شد که نوحا سنتینو به جمع بازیگران اضافه شده و قرار است نقش شخصیت پرنس آدام ملقب به هی-من را بازی کند. 

Masters of the Universe

ددلاین اضافه می‌کند که سنتینو همچنان بخشی از فیلم Masters of the Universe است و احتمالا به زودی روند استخدام دیگر بازیگران این فیلم لایو اکشن نیز آغاز خواهد شد. با این حال، هنوز اطلاعاتی از زمان شروع فیلمبرداری این فیلم منتشر نشده است، اما فیلم Masters of the Universe اکنون در تاریخ اکران جدید خود باید با انیمیشن Nimona (نیمونا) و فیلمی بدون نام از یونیورسال در گیشه رقابت کند. آرت مارکوم و مت هالووی با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Iron Man (آیرون من)، فیلم Transformers: The Last Knight (تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه) و فیلم Men in Black: International (مردان سیاه‌پوش بین‌المللی)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Masters of the Universe را بر عهده دارند. علاوه بر این، آدام و آرون نی که بیشتر با نام برادران نی شناخته می‌شوند و سابقه کارگردانی فیلم Band of Robbers را در کارنامه دارند، وظیفه کارگردانی این فیلم لایو اکشن را بر عهده خواهند داشت.

کمپانی متل که به بزرگ‌ترین اسباب‌بازی‌ساز دنیا مشهور است، ساخت سری اسباب‌بازی‌های Masters of the Universe را از سال ۱۹۸۲ آغاز کرد. پس از آن، انیمیشن، کمیک و بازی‌های ویدیویی زیادی در این مجموعه ساخته و منتشر شدند که داستان آن‌ها نبرد بین قهرمانی به‌نام He-Man و یک دشمن شرور به اسم «سلکتور» را در سیاره‌ی «اترنیا» روایت می‌‌کند. در سال ۱۹۸۷ کمپانی کانن فیلمز یک فیلم لایو اکشن از این مجموعه تولید و منتشر کرد که در این فیلم دولف لاندگرن در نقش شخصیت هی-من به ایفای نقش پرداخته بود. با این حال، اکنون اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم Masters of the Universe در دسترس نیست.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده