// جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰

زمان پخش مسابقات Street Fighter V؛ کپکام پرو تور - Stunfest 2018

زمان پخش استریم و برگزاری سومین مسابقات Premier رویداد Capcom Pro Tour یعنی Stunfest 2018 برای بازی Street Fighter V مشخص شد.

مسابقات Capcom Pro Tour 2018 که به طور رسمی برای بازی Street Fighter V در نظر گرفته شده است، شامل چندین رویداد مختلف می‌شود که بازیکنان با ملحق شدن به آن‌ها شروع به کسب امتیاز می‌کنند تا در انتها به آخرین مسابقه این رویداد یعنی Capcom Cup راه پیدا کنند. این رویداد شامل مسابقات آنلاین، Ranking و Premier می‌شود و همانطور که می‌دانید مسابقات Premier جزو اصلی‌ترین مسابقات این رویداد به شمار می‌رود.

در زومجی در کنار پوشش دادن مسابقات Premier همچون رویداد Final Round 2018 و NorCal Regionals (NCR) 2018، در آن سو نتایج مسابقات Ranking آن را نیز منتشر کردیم. یکی دیگر از مسابقات Capcom Pro Tour 2018 که با نام Stunfest 2018 شناخته می‌شود فردا در شهر رن کشور فرانسه آغاز می‌شود.

گفتنی است که مسابقات Street Fighter V: Arcade Edition رویداد استان‌فست 2018 در دو روز برگزار می‌شود. شنبه که مصادف می‌شود با تاریخ ۲۹ اردیبهشت ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران مسابقات از کانال‌های مختلف پخش می‌شود و شاهد انجام مسابقات مقدماتی یا همان Pool خواهیم بود. در کنار بازیکنان فرانسوی شرکت کنندگان دیگری نیز از نقاط مختلف همچون بلژیک، ژاپن، چین، ایرلند، هنگ کنگ، تایوان، انگلستان و ایالات متحده در این مسابقات حضور خواهند داشت و در زمان نگارش این خبر، تعداد شرکت‌کنندگان این بازی به ۲۵۸ نفر رسیده است.

بازیکنان محبوبی همچون اینفیلتریشن (قهرمان چندین EVO و EVO Japan)، دایگو اومه‌هارا، پانک (فینالسیت EVO 2017)، فوجیمورا (یوکودان سابق)، فودو، ایتاباشی زانگیف، بونچان و دیگر بازیکنان در این مسابقات حضور خواهند داشت. البته در آن سو شاهد غیبت برخی از بازیکنان معروف همچون دو قهرمان کپکام کاپ 2016 و 2017 به ترتیب ناکل‌دو و مناردی خواهیم بود.

برای اطلاع از براکت‌ها و بازیکنان حاضر در آن می‌توانید به صفحه Stunfest در وب‌سایت SmashGG مراجعه کنید. در ادامه همچنین می‌توانید جدول ۱۰ بازیکن برتر مسابقات کپکام پرو تور را مشاهده کنید و در حالی که بازیکنان و کاراکترهای‌شان را مشاهده می‌کنید، نگاهی نیز به امتیازات آن‌ها بیندازید.

capcom pro tour 20-18

فینال مسابقات Stunfest 2018 در روز یکشنبه (۳۰ اردیبهشت) ساعت ۲۲:۰۰ به وقت تهران آغاز می‌شود و ۸ بازیکن برتر در جریان فینال به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. مسابقات Street Fighter V رویداد Stunfest 2018 از سه کانال کپکام فایترز در توییچ، فیسبوک و یوتیوب پخش می‌شود. از لینک‌های زیر می‌توانید به کانال‌های مربوطه مراجعه کنید:

برای اطلاع از گزارش این مسابقات می‌توانید به صفحه اختصاصی کپکام پرو تور در زومجی مراجعه کنید. گفتنی است که رشته Street Fighter در برنامه اختصاصی زومجی یعنی لودینگ توانست جزو ۵ رشته برتر ورزش‌های الکترونیک باشد. همچنین در ادامه می‌توانید تریلر رسمی مسابقات کپکام پرو تور را تماشا کنید که و در انتها به مسابقات پیش رو نیز نگاهی بیندازید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد مسابقات Street Fighter V با زومجی در میان بگذارید و به نظر شما چه کسی می‌تواند مقام اول را در این رویداد کسب کند؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده