نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۵: از بهترین بازی های eSports تا گفتگو با اولین لژیونر ایرانی (نسخه اصلاح‌شده)

در قسمت پنجم لودینگ، سری به بهترین بازی‌های ورزش‌های الکترونیکی می‌زنیم و با اولین لژیونر ایرانی این ورزش مصاحبه می‌کنیم.

در قسمت پنجم شوی مخصوص بازی لودینگ تصمیم گرفتیم سری به ورزش‌های الکترونیک بزنیم؛ ورزشی که در چند سال اخیر به رشد فوق‌العاده سریع خود ادامه داده است و تقریبا در اقصی‌نقاط دنیا به عنوان یک ورزش رسمی شناخته می‌شود. در این قسمت از Loading، به سراغ بهترین بازی‌های ورزش‌های الکترونیک از دید زومجی رفته‌ایم و در بخشی دیگر نگاهی بر تاریخچه این ورزش داشته‌ایم. در ادامه لودینگ این هفته و در بخش دماسنج، اخبار مهم هفته را به سبک زومجی اعلام کرده‌ایم. مگر می‌شود برنامه‌ای در رابطه با eSports باشد ولی در آن صحبتی از بازی دوتا 2 نشود؟ به همین دلیل، در قسمت تاریخچه،‌ چگونگی شکل‌گیری این بازی را بازگو کرده‌ایم و در قسمت آنالیز نیز به اتفاقات پشت پرده‌ای که در هنگام بازی آنلاین رخ می‌دهد، می‌پردازیم.

در ادامه این قسمت از لودینگ، مصاحبه دوستانه‌ای با شهریار شاکی، اولین لژیونر ایرانی ورزش‌های الکترونیک، داشتیم و در قسمت نظرسنجی نیز نظر شما را در رابطه با بهترین بازی eSports جویا شده‌ایم. این شما و این هم قسمت پنجم لودینگ:

«ویدیو اصلاح شد»

دانلود از طریق وب‌سایت آپارات | تماشا در یوتیوب

در انتها نیز شما می‌توانید در نظرسنجی لودینگ ۵ شرکت کنید:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده