نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۲

فیلمبرداری فیلم Obi-Wan Kenobi احتمالا زودتر از پیش بینی آغاز می‌شود

اخیرا شایعات جدیدی از زمان احتمالی شروع فیلمبرداری و اکران فیلم مستقل شخصیت اوبی‌ وان کنوبی منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شایعه و اطلاعات جدیدی از زمان احتمالی شروع فیلمبرداری و تولید و همچنین اکران فیلم مستقل شخصیت اوبی‌ وان کنوبی (Obi-Wan Kenobi) منتشر شده است. مدتی می‌شود که لوکاس فیلم به‌صورت غیر رسمی کار روی فیلم مستقل شخصیت اوبی وان کنوبی را آغاز کرده و بیشتر تمرکز این استودیوی فیلمسازی روی بخش مفهومی داستان، فیلمنامه و استوری‌برد (ترکیبی از فیلمنامه و تصاویر مفهومی فیلم برای درک بهتر از صحنه) آن بوده است. طبق برنامه، فیلمبرداری و تولید فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) در طول سال جاری قرار است در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در لندن انجام شود.

طبق خبر و شایعه‌ای که وب‌سایت FanthaTracks منتشر کرده، پس از آن مراحل پیش از تولید فیلم Obi-Wan Kenobi از میانه‌های ماه ژانویه ۲۰۱۹ آغاز می‌شود و در طول آن یک صحنه از فیلم نیز فیلمبرداری خواهد شد. سپس فیلمبرداری و تولید این فیلم کار خود را رسما از آوریل سال ۲۰۱۹ (فروردین یا اردیبهشت ۱۳۹۸) آغاز می‌کند. انتظار می‌رود که فیلمبرداری این فیلم تا اواخر ماه تابستان سال ۲۰۱۹ طول بکشد. تابستان سال گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه استیون دالدری، کارگردان فیلم‌هایی چون بیلی الیوت (Billy Elliot)، ساعت‌ها (The Hours) و کتاب‌خوان (The Reader)، در حال مذاکره با لوکاس‌فیلم برای کارگردانی فیلم Obi-Wan Kenobi است و حال به نظر می‌رسد که او قرارداد همکاری برای کارگردانی این فیلم را امضا کرده باشد. 

Obi-Wan Kenobi in star wars

با اینکه ساخت فیلم Obi-Wan Kenobi رسما تایید و اعلام نشده استظ، اما این وب‌سایت ادعا می‌کند که لوکاس‌فیلم در نظر دارد این فیلم را در ماه دسامبر سال ۲۰۲۰ اکران کند. در حال حاضر می‌دانیم که فیلم Avatar 2 (آواتار ۲)، فیلم Sherlock Holmes 3 (شرلوک هلمز ۳) و انیمیشن Sing 2 (آواز بخوان ۲) قرار است در ماه دسامبر سال ۲۰۲۰ اکران شوند و تصور اکران فیلم اوبی وان کنوبی در این ماه و ایجاد یک رقابت دشوار در گیشه کمی سخت است. همچنین لوکاس‌فیلم در سال ۲۰۲۰ فیلم Indiana Jones 5 (ایندیانا جونز ۵) را نیز دارد و تاکنون دو فیلم در یک سال را منتشر نکرده است. 

سال گذشته، لوکاس‌فیلم و والت دیزنی ساخت سه گانه جدید فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) به کارگردانی و نویسندگی رایان جانسون، کارگردان و نویسنده فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) را رسما تایید و اعلام کردند. علاوه بر این، دیوید بنیاف و دی. بی. وایس، سازندگان سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، کار نوشتن فیلمنامه سری جدید فیلم‌های دنیای جنگ ستارگان را بر عهده گرفته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده