نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

فیلم Obi-Wan Kenobi در دست ساخت است

به نظر می‌رسد که کمپانی لوکاس فیلم در حال ساخت فیلمی مستقل و فرعی براساس شخصیت اوبی‌ وان کنوبی (Obi-Wan Kenobi) است.

فیلم هان سولو (Han Solo)، فیلم فرعی بعدی دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) است. با این حال، این فیلم تنها فیلم این مجموعه نیست که قرار است براساس یک شخصیت ساخته و منتشر شود. به نظر می‌رسد که کمپانی لوکاس فیلم در حال ساخت فیلمی مستقل و فرعی براساس شخصیت محبوب اوبی وان کنوبی است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، این کمپانی در حال مذاکره با استیون دالدری برای کارگردانی این فیلم است. دالدری بیشتر برای کارگردانی و ساخت فیلم‌هایی چون بیلی الیوت (Billy Elliot)، ساعت‌ها (The Hours) و کتاب‌خوان (The Reader) شناخته شده که برای ساخت این سه فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار نیز شده است.

گفته می‌شود که مذاکرات در مراحل اولیه خود است و هنوز هیچ فیلمنامه‌ای برای این فیلم وجود ندارد و به نظر می‌رسد که دالدری در صورت قبول پیشنهاد لوکاس فیلم، در روند نوشتن فیلمنامه این فیلم نقش خواهد داشت. با این حال، هنوز حضور و بازگشت ایوان مک‌ گرگور برای بازی در نقش اوبی‌وان کنوبی تایید نشده است. او در سه گانه پیش درآمد دنیای جنگ ستارگان نقش اوبی‌وان کنوبی را بر عهده داشت و در مصاحبه‌ای در سال گذشته گفت که اعتقاد دارد که می‌توان فیلمی فرعی با حضور این شخصیت بین اتفاقات دو فیلم جنگ ستارگان اپیزود سوم: انتقام سیت (Star Wars Episode III: Revenge of the Sith) و جنگ ستارگان قسمت چهارم: امیدی تازه (Star Wars Episode IV: A New Hope) ساخت و منتشر کرد.

Stephen Daldry

با این حال، فیلم Obi-Wan Kenobi تنها فیلم مستقل و فرعی براساس شخصیت‌های دنیای جنگ ستارگان نیست و گفته می‌شود لوکاس فیلم برنامه‌هایی برای ساخت فیلم‌هایی مستقل براساس شخصیت‌هایی چون یودا (Yoda) و بوبا فت (Boba Fett) دارد. خرداد امسال کمپانی لوکاس فیلم با انتشار خبری اعلام کرد که با کریستوفر میلر و فیل لرد که کارگردانی فیلم Han Solo را بر عهده داشته‌اند، قطع همکاری کرده است و یک روز پس از این ماجرا، لوکاس فیلم اعلام کرد که ران هاوارد به عنوان کارگردان جدید فیلم Han Solo انتخاب شده است. این فیلم قرار است در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود.

فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) فیلم بعدی دنیای جنگ ستارگان خواهد بود که برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. دیزی ریدلی، مارک همیل، بنیسیو دل تورو، کری فیشر، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، دومهنل گیلسون، گوئندولین کریستی، لوپیتا نیونگو، آنتونی دنیلز و لورا درن واندی سرکیس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: The Last Jedi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده رایان جانسون بوده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده