نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵

شایعه: پدرو پاسکال نقش اصلی سریال Star Wars را بازی می‌کند

طبق شایعات منتشر شده، پدرو پاسکال قرار است نقش اصلی سریال Star Wars (جنگ ستارگان) را بازی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پدرو پاسکال ممکن است در سریال Star Wars به ایفای نقش بپردازد. مدتی می‌شود که لوکاس فیلم در حال آماده شدن برای شروع فیلمبرداری و تولید سریال جنگ ستارگان است. با این حال، حضور هیچ بازیگری تاکنون در این سریال که جان فاورو وظیفه ساخت آن را بر عهده دارد، تایید و اعلام نشده است. حال طبق خبری که وب‌سایت MakingStarWars منتشر کرده، پدرو پاسکال، بازیگر سریال‌ها و فیلم‌هایی چون سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، سریال Narcos (نارکس)، فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌‌انگیز ۱۹۸۴)، فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی) و فیلم The Great Wall (دیوار بزرگ چین)، گزینه اصلی برای بازی در نقش اصلی سریال Star Wars است.

با این حال، هنوز اطلاعاتی از نقش احتمالی پاسکال در سریال Star Wars منتشر نشده است، اما او با دنیای تلویزیون چندان غریبه نیست و بازی‌های تحسین شده‌ای را در سریال Game of Thrones و سریال Narcos داشته است و می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای برای فاورو و لوکاس‌فیلم‌ نیز باشد. علاوه بر این، این وب‌سایت ادعا می‌کند که فاورو با سابقه کارگردانی دو قسمت اول فیلم Iron Man (آیرون من) و فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل)، دیو فیلونی با سابقه ساخت سریال Star Wars Rebels (جنگ ستارگان شورشیان) و آلن تیلور با سابقه کارگردانی فیلم Thor: The Dark World (ثور: دنیای تاریک)، وظیفه کارگردانی تمامی قسمت‌های سریال لایو اکشن جنگ ستارگان را بر عهده خواهند داشت.

علاوه بر این، گفته می‌شود که انتظار می‌رود تعداد قسمت‌های فصل اول سریال Star Wars حدود ۸ قسمت باشد که پیش از این تصور می‌شد این سریال در ۱۰ قسمت تولید و منتشر خواهد شد. همچنین به نظر می‌رسد که سریال جنگ ستارگان قرار است داستان ماندالوریان‌ها را روایت کند که به دنبال یافتن یک کهکشان جدید و بدون امپراطوری هستند. در ادامه عنوان شده که هزینه ساخت سریال Star Wars بسیار بیشتر از سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) خواهد بود و هزینه ساخت آن بیشتر به هزینه ساخت سریال Game of Thrones نزدیک است. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده