نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲

نام و خلاصه داستان سریال Star Wars منتشر شد

جان فاورو رسما از نام و خلاصه داستان سریال Star Wars (جنگ ستارگان) رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نام سریال Star Wars رسما تایید و اولین خلاصه داستان این سریال لایو اکشن منتشر شده است. جان فاورو با انتشار تصویری در صفحه رسمی خود در اینستاگرام اعلام کرد که سریال جنگ ستارگان که برای شبکه استریم دیزنی در دست ساخت است، با نام The Mandalorian (ماندالوریان‌) تولید و منتشر خواهد شد. پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر اینکه این سریال قرار است داستان ماندالوریان‌ها را روایت کند، منتشر شده بود. طبق این خلاصه داستان، اتفاقات سریال Star Wars قرار است پس از سقوط امپراطوری در فیلم Return of the Jedi (بازگشت جدای) و پیش از ظهور گروه فرقه اول (First Order) در فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) جریان داشته باشد که تمرکز آن روی بازسازی گروه ماندالور است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Mandalorian

با اینکه در خلاصه داستان به شخصیت جانگو و بوبا فت اشاره شده است، اما هنوز مشخص نیست که در سریال The Mandalorian شاهد حضور این دو شخصیت خواهیم بود یا تنها به آن‌ها اشاره می‌شود. همچنین در این خلاصه داستان اشاره شده که اتفاقات سریال در یک کهکشان بسیار دوردست و در یک جمهوری جدید جریان خواهد داشت. فاورو به‌عنوان تهیه کننده، شورانر، نویسنده فیلمنامه و کارگردان در سریال The Mandalorian حضور دارد. این سریال که توسط لوکاس فیلم در دست ساخت است، قرار است از شبکه استریم دیزنی پلی منتشر شود.

هنوز حضور هیچ بازیگری رسما در سریال The Mandalorian تایید نشده است، اما طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده، پدرو پاسکال، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) و سریال Narcos (نارکس)، احتمالا نقش اصلی این سریال را بازی خواهد کرد. فیلمبرداری و تولید سریال جنگ ستارگان به‌زودی آغاز خواهد شد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده