نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

رایان جانسون از معرفی والدین ری در فیلم Star Wars: The Last Jedi دفاع کرد

رایان جانسون، کارگردان فیلم Star Wars: The Last Jedi در مصاحبه جدید خود از معرفی والدین احتمالی شخصیت ری در این فیلم دفاع کرد.

ادامه این مطلب ممکن است که بخش‌های مهمی از داستان فیلم Star Wars: The Last Jedi را برای شما فاش کند

 جمعه هفته گذشته، اکران جهانی فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) رسما آغاز شد و بدون در نظر گرفتن اینکه طرفداران این فیلم را دوست داشتند یا نه، بسیاری منتظر بودند که والدین ری با بازی دیزی ریدلی، در این فیلم معرفی شود؛ اما این اتفاق در واقع رخ نداد و والدین احتمالی ری اشخاصی نبودند که طرفداران انتظار آن را داشتند. در یک صحنه مهم از فیلم که شخصیت کایلو رن با بازی آدام درایور حضور داشت، شخصیت ری پذیرفت که پدر و مادر او هیچکسی نیستند. کایلو رن به ری گفت که پدر و مادرش افراد دائم الخمری بوده‌اند که ری را به‌جای پول الکل فروخته‌اند. با این حال، طی دو سال گذشته طرفداران نظریه‌های مختلف بسیاری را در مورد والدین ری مطرح کرده‌ بودند که حتی آن‌ها اعتقاد داشتند که لوک اسکای‌ واکر با بازی مارک همیل، پدر واقعی ری است که حداقل در حال حاضر تمامی این نظریه‌ها کاملا رد می‌شود. در مصاحبه با وب‌سایت کولیدر، جانسون در مورد این صحنه از فیلم گفت:

این چیزی است که کایلو می‌بیند و این چیزی است که او به ری می‌گوید و من فکر می‌کنم که او در این لحظه دروغ نمی‌گوید. این چیزی است که او در آن لحظه دیده و به نظر می‌رسد زمانی که ری آن را می‌شنود، آن را باور می‌کند.

Rian Johnson

با این حال، جانسون ادعا می‌کند که ممکن است که این موضوع در فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) که کارگردانی یا کار نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده ندارد، تغییر کند. با این حال، حتی اگر طرفداران به سختی این موضوع را قبول کنند؛ اما در ذهن جانسون، پدر و مادر ری واقعا «هیچکس» هستند. جانسون در ادامه گفت:

من می‌توانم درک کنم که چرا این پاسخ خوبی نیست. این نباید احساس خوبی داشته باشد. تصور من این است که این می‌تواند سخت‌ترین جوابی باشد که در آن لحظه می‌توانید آن را بشنوید.

همانطور که جانسون توضیح می‌دهد، او علاقه کمی به استفاده از یک راه حل بسیار ساده و آسان برای والدین ری در دنیا و فیلم Star Wars دارد. جانسون گفت:

من می‌توانم درک کنم که چرا ری به‌شدت می‌خواهد بداند که والدین او چه کسانی هستند و چرا ما به‌عنوان مخاطب دوست داریم که این اتفاق رخ دهد، اما ما اینجا نیستیم که به راحتی به ری کمک کنیم. ما اینجا هستیم که او را در یک مسیر سخت قرار دهیم تا او مجبور به انجام کارهایی شود. زیرا این یک مسیر برای قهرمان داستان و فیلم هست.

Star Wars: The Last Jedi

با این حال، ری به کایلو رن کمک می‌کند و کایلو رن نیز از ری درخواست می‌کند که او نیز به وی و نیروهای فرقه اول بپیوندد. جانسون گفت:

کایلو می‌خواهد از این واقعیت استفاده کند که شما هیچوقت آن را نداشته‌اید و نباید برای بدست آوردنش نیز تلاشی انجام دهید و شما در این لحظه باید به او تکیه کنید و شما نیز سعی می‌کنید که قدرت خود را پیدا کنید تا جایگاه واقعی خودتان را در این دنیا تعریف کنید.

Star Wars: The Last Jedi

بنابراین، با وجود اینکه بسیاری از طرفداران دنیای جنگ ستارگان در حال حاضر از والدین ری ناراضی هستند، اما تصمیمات جانسون در فیلم Star Wars: The Last Jedi کاملا شفاف و روشن نیست. با این حال، ممکن است که هنوز گزینه‌های بیشتری در مورد والدین ری وجود داشته باشد و در فیلم Star Wars: Episode IX شاهد تغییر این موضوع باشیم و حتی ممکن است که ری در این فیلم به یک اسکای واکر جوان تبدیل شود و راه خاندانش را در دنیای جنگ ستارگان ادامه دهد. فیلم Star Wars: Episode IX به‌ کارگردانی و نویسندگی جی جی آبرامز، در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما خواهند رفت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده