نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

تلاش HBO برای فاش نشدن اطلاعات فصل هشتم سریال Game of Thrones

شبکه HBO در تلاش است تا از افشای اطلاعات و داستان فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) جلوگیری کند.

فصل هشتم سریال Game of Thrones آخرین فصل این سریال محبوب و پر طرفدار شبکه HBO است که در تاریخ نامشخصی قرار است از این شبکه به روی آنتن برود. با این حال، حملات سایبری و سرقت اطلاعات و برخی از قسمت‌های فصل هفتم این سریال باعث شد که اتفاقات و بخش‌های مهمی از داستان فصل هفتم سریال Game of Thrones پیش از پخش آن از این شبکه برای طرفداران این سریال فاش شود و این موضوع ضربه بزرگی به شبکه HBO و امنیت اطلاعات آن وارد کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران سریال Game of Thrones اعلام کرده‌اند که حفاظت از فیلمنامه‌های فصل هشتم این سریال توسط این شبکه برای جلوگیری از افشای اطلاعات آن، بیش از گذشته شده است.

طبق خبری که وب‌سایت AP منتشر کرده، نیکولای کاستر والدو، بازیگر نقش جیمی لنیستر در مصاحبه با شبکه‌های دانمارکی، توضیحاتی را در مورد تلاش شبکه HBO برای حفظ امنیت و جلوگیری از افشای اطلاعات فیلمنامه‌های فصل هشتم سریال Game of Thrones به اشتراک گذاشته است. کاستر والدو گفت که بازیگران باید خط به خط دیالوگ‌های خود را از طریق گوش دادن به هدفون دریافت کنند و بازیگران پیش از شروع فیلمبرداری هر صحنه توجیه خواهند شد. او در ادامه گفت:

فیلمنامه‌ها هرگز در اختیار ما قرار داده نخواهد شد.

game of thrones

علاوه بر کاستر والدو، لیام کانینگهام، بازیگر نقش سر داوس سیورث نیز در مصاحبه با وب‌سایت IGN در مورد حفاظت شبکه HBO برای فاش نشدن اطلاعات فیلمنامه‌های فصل هشتم سریال Game of Thrones صحبت کرده است. کانینگهام گفت:

من هر ۶ فیلمنامه فصل هشتم این سریال را اختیار دارم و نمی‌توانم به‌خاطر مسائل امنیتی فیلمنامه‌ها را از شبکه HBO خارج کنم. من هنوز آن‌ها را باز نکرده‌ام و نخوانده‌ام.

15 New Game Of Thrones Season 7 Photos

مرداد امسال، شبکه HBO مورد حمله هکرها قرار گرفت و در طی این حمله سایبری، فیلمنامه قسمت چهارم فصل هفتم سریال Game of Thrones دزدیده و سپس توسط این هکرها فاش شد. هکرها حدود ۱.۵ ترابایت اطلاعات و محتویات را از شبکه HBO دزدیده‌ بودند که این اطلاعات شامل یک قسمت از سریال کمدی ورزشی Ballers و یک قسمت از سریال Room 104 (اتاق ۱۰۴) که سریال جدید و آنتولوژی شبکه HBO است، نیز می‌شد. پس از این حادثه، قسمت چهارم و ششم فصل هفتم سریال Game of Thrones نیز از طریق منابع دیگری دزدیده و فاش شده‌اند.

فصل هشتم سریال Game of Thrones قرار است در ۶ قسمت تولید و در تاریخ نامشخصی منتشر شود. طبق گفته نیکولای کاستر-والدو،‌ فیلمبرداری و تولید فصل هشتم و پایانی این سریال از فصل پاییز و ماه اکتبر امسال آغاز خواهد شد. گفته می‌شود که فیلمبرداری و تولید فصل هشتم سریال Game of Thrones تا تابستان سال ۲۰۱۸ طول خواهد کشید و کمی بعید به نظر می‌رسد که فصل هشتم این سریال زودتر از سال ۲۰۱۹ از شبکه HBO به روی آنتن برود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده