نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

آغاز فیلمبرداری فصل هشتم سریال Game of Thrones از پاییز امسال

نیکولای کاستر-والدو در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که فیلمبرداری فصل هشتم سریال Game of Thrones از پاییز امسال آغاز خواهد شد.

تنها دو قسمت تا پایان فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) بیشتر باقی نمانده و در حال حاضر صحبت در مورد فصل هشتم این سریال بسیار محبوب و پرطرفدار آغاز شده است. فصل هشتم سریال Game of Thrones آخرین فصل این سریال خواهد بود. با این حال، به نظر می‌رسد که طرفداران باید کمی بیشتر برای شروع پخش آن انتظار بکشند. فصل هفتم سریال Game of Thrones نسبت به ۶ فصل اول این سریال کوتاه‌تر است و به‌جای ۱۰ قسمت در هفت قسمت تولید شده و در حال پخش از شبکه HBO است. همچنین پخش فصل هفتم این سریال کمی دیرتر از زمان معمول آغاز شده و به‌جای فصل بهار، پخش آن از فصل تابستان آغاز شده است.

تاخیر در شروع فیلمبرداری فصل هفتم سریال Game of Thrones، دلیل تغییر در زمان پخش این سریال عنوان شده است. سازندگان سریال دلیل این موضوع را فیلمبرداری در صحنه‌های سرد و زمستانی عنوان کرده‌اند و به نظر می‌رسد که صحنه‌های بیشتری از فصل هشتم سریال Game of Thrones نیز قرار است در مکان‌های سرد و زمستانی فیلمبرداری شود. شبکه HBO پیش از این اعلام کرده است که هنوز تاریخی برای پخش فصل هشتم این سریال وجود ندارد و ممکن است فصل هشتم این سریال تا اواخر سال ۲۰۱۸ یا اوایل سال ۲۰۱۹ پخش نشود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از زمان شروع تولید و فیلمبرداری فصل هشتم سریال Game of Thrones منتشر شده است.
Game of Thrones

به مناسبت اکران فیلم Shot Caller، نیکولای کاستر-والدو، بازیگر نقش جیمی لنیستر در سریال Game of Thrones، اخیرا مصاحبه‌ای را با وب‌سایت کولیدر انجام داده است. او در این مصاحبه تایید کرد که فیلمبرداری و تولید فصل هشتم سریال Game of Thrones از فصل پاییز و ماه اکتبر آغاز خواهد شد. با توجه به صحبت‌های کاستر-والدو، به نظر می‌رسد که شخصیت جیمی لنیستر قرار است از حوادث فصل هفتم این سریال جان سالم به در ببرد و در فصل هشتم این سریال بازخواهد گشت. کاستر-والدو گفت:

من می‌دانستم که قرار است چه اتفاقاتی در سه فصل اول این سریال رخ بدهد و پس از آن تنها از اتفاقات فصل بعد خبر داشتم. شما فیلمنامه هر فصل را یک ماه یا ۶ هفته پیش از شروع فیلمبرداری دریافت می‌کردید و از اتفاقاتی که قرار بود در این فصل رخ بدهد، آگاه می‌شدید؛ اما من نمی‌دانم که قرار است چه اتفاقاتی در فصل آینده رخ بدهد. ما در ماه اکتبر برای فیلمبرداری فصل هشتم باز خواهیم گشت. بنابراین شاید در چند هفته آینده فیلمنامه‌ها را دریافت کنیم و متوجه اتفاقات فصل هشتم بشویم. من در مورد آن خیلی کنجکاو هستم.

15 New Game Of Thrones Season 7 Photos

با وجود این، شبکه HBO تاکنون تاریخی را برای شروع پخش فصل هشتم سریال Game of Thrones اعلام نکرده است. با این حال، فیلمبرداری و تولید فصل هفتم این سریال از ماه آگوست ۲۰۱۶ آغاز شد و تا فوریه سال ۲۰۱۷ طول کشید. پخش فصل هفتم سریال Game of Thrones از ماه جولای ۲۰۱۷ آغاز شده است و اگر زمان و تاریخی که کاستر-والدو گفته درست باشد و با توجه به فاصله دو ماهه بین شروع فیلمبرداری فصل هفتم و هشتم، احتمال اینکه که پخش فصل هشتم این سریال از پاییز سال ۲۰۱۸ آغاز شود، زیاد خواهد بود.

همچنین فصل هشتم سریال Game of Thrones قرار است تنها در ۶ قسمت تولید و منتشر شود. مدتی پیش هم پائولا فیرفیلد، طراح صدای سریال Game of Thrones از احتمال افزایش زمان هر قسمت فصل هشتم این سریال خبر داده بود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده