نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۴

اولین تیزر تریلر سریال Perry Mason منتشر شد؛ اعلام زمان شروع پخش

شبکه HBO اولین تیزر تریلر سریال Perry Mason را منتشر کرد که در پایان تریلر تاریخ شروع پخش آن نیز رسما اعلام شد.

آبان سال گذشته بود که اولین تصویر رسمی سریال Perry Mason (پری میسون) منتشر شد که در این تصویر شاهد حضور متیو ریس، بازیگر نقش پری میسون بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر این مینی سریال مورد انتظار منتشر شده است. در اولین تریلر سریال Perry Mason شاهد تصاویر متعددی هستیم که نشان از یک اقتباس با کیفیت از شخصیت پری میسون را به طرفداران می‌دهد. همچنین در پایان تریلر تاریخ شروع پخش این سریال نیز مشخص شد که براساس آن، سریال Perry Mason که در ۸ قسمت تولید شده، از روز یکشنبه، ۲۱ ژوئن ۲۰۲۰ (بامداد دوشنبه به وقت تهران/۲ تیر ۱۳۹۹) از شبکه HBO به‌روی آنتن خواهد رفت. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اتفاقات سریال Perry Mason در لس آنجلس سال ۱۹۳۱ جریان دارد. درحالی که تمام کشور با یک رکود بزرگ مواجه شده، این شهر در حال رونق و پیشرفت است. تجارت روغن، صحبت کردن در مورد فیلم‌ها و بازی‌های المپیک تا ربوده شدن یک کودک که بسیار اشتباه انجام شده که زمینه‌ساز اتفاقات سریال است. این سریال براساس شخصیت‌هایی که توسط ارل استنلی گاردنر خلق شده، در دست ساخت است و این مینی سریال قرار است به ریشه‌های افسانه‌ای ترین وکیل دفاع جنایی آمریکایی سر بزند و آن را دنبال کند. زمانی که میسون بی‌وقفه به‌دنبال حقیقت است و پرونده درهایش را به‌سوی او بازی می‌کند، شاهد راهی برای رستگاری خودش پیدا کرده باشد.

متیو ریس، تاتیانا مازلانی، جان لیسگو، کریس چاک، شیا ویگهام، جولیت رایلنس، ورونیکا فالکون، نیت کوردری، جفرسون میز، لیلی تیلور، اندرو هاوارد، اریک لانگه، رابرت پاتریک، استیون روت و جاستین کرک، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Perry Mason حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی هر پنج قسمت سریال پری میسون بر عهده تیم ون پتن، کارگردان برنده ۲ جایزه امی بوده است و ران فیتزجرالد و رالین جونز نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه و ساختن سریال را بر عهده داشته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده