نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

متیو ریس بازیگر اصلی ریبوت سریال Perry Mason خواهد بود

متیو ریس، بازیگر سریال The Americans، به‌عنوان بازیگر اصلی سریال ریبوت Perry Mason شبکه HBO انتخاب شد.

متیو ریس، بازیگر ولزی مجموعهٔ تلویزیونی محبوب The Americans (آمریکایی‌ها) که در این مجموعه نقش اصلی را بر عهده دارد و چند سالی می‌شود که نام وی برای بازی در این مجموعه سر زبان‌ها جاری است، به‌عنوان بازیگر اصلی سریال ریبوت Perry Mason (پری میسون) شبکه HBO انتخاب شد. متیو ریس نامزدی بهترین بازیگر مرد بخش سریال مراسم گلدن گلوب را در کارنامه دارد و همچنین برندهٔ جایزهٔ اِمی شده است. طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR)، حضور این بازیگر در مجموعهٔ جدید شبکه HBO تأیید و اعلام شده است؛ طبق این گزارش، متیو ریس جایگزین رابرت داونی جونیور معروف شده است.

البته مدیریت اجرایی سریال ریبوت Perry Mason را رابرت داونی جونیور بر عهده خواهد داشت، اما هنوز کارگردان مجموعهٔ درام جدید شبکه HBO انتخاب نشده است. مجموعهٔ Perry Mason براساس شخصیتی با همین نام و خلق‌شده توسط ارل استنلی گاردنر است. در ریبوت سریال Perry Mason قرار است زندگی این شخصیت در زمانی که به‌عنوان کارآگاهی شخصی درجه پایین فعالیت می‌کرد، به تصویر کشیده شود. شخصیت پری میسون تحت تأثیر دوران حضور در جنگ در کشور فرانسه است و از طرفی در زندگی شخصی نیز اوضاع مطلوبی نداشته و از همسرش جدا شده است و این اتفاقات ضربات روحی جبران‌ناپذیری به وی زده‌اند.

Mason

در ابتدا قرار بود نیک پیزولاتو تولید و ساخت ریبوت سریال Perry Mason را بر عهده گیرد، اما وی در نهایت پروژهٔ ساخت فصل سوم سریال True Detective (کارآگاه حقیقی) را انتخاب کرد و این سریال از چند روز قبل پخش خود را آغاز کرده است که البته آماری از بینندگان و کسانی که دو قسمت اول فصل سوم این سریال را تماشا کرده‌اند، منتشر شده که بسیار پایین‌تر از حد انتظار بوده است. در هر حال نیک پیزولاتو ساخت سریال جدید شبکه HBO را کنار گذاشت و رولین جونز و ران فیتزجرالد جایگزین وی شدند و نگارش فیلمنامه ریبوت سریال Perry Mason را بر عهده خواهند داشت. متیو ریس تهیه‌کنندگی سریال جدید را نیز انجام خواهد داد و رابرت داونی جونیور به همراه سوزان داونی و آماندا بارل، مدیریت اجرایی این سریال را بر عهده خواهند داشت. رولین جونز و ران فیتزجرالد نیز دیگر مدیران اجرایی ریبوت سریال Perry Mason خواهند بود و این دو نفر شورانر این مجموعهٔ تلویزیونی نیز هستند.

اولین مرتبه شخصیت پری میسون رمان ارل استنلی گاردنر، در فیلمی با عنوان The Case of the Velvet Claws (پروندهٔ پنجه‌های مخملی) به کارگردانی ویلیام کلمنز و در سال ۱۹۳۳، معرفی شد؛ در آن فیلم نقش شخصیت پری میسون را وارن ویلیامز ایفا کرد که وکیلی زبده و کاربلد بود و این شخصیت از تجربیات زندگی واقعی ارل استنلی گاردنر که وکیل بود، خلق شده است. البته معروف‌ترین اقتباس از این شخصیت معروف، مربوط به سریال Perry Mason شبکه CBS می‌شود که در آن سریال ریموند بور نقش این شخصیت را ایفا می‌کرد و آن سریال بین سال‌های ۱۹۵۷ تا ۱۹۶۶ و در ۹ فصل و مجموعاً ۲۷۱ قسمت، روی آنتن CBS رفت. در سال ۱۹۷۳ نیز سریالی با عنوان The New Perry Mason (پری میسون جدید) با نقش‌آفرینی مونتی مارکام روی آنتن رفت که البته تنها پس از ۱۵ قسمت، این سریال به کار خود پایان داد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده