// شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

ویدیوهای جدید گیم پلی Minecraft Dungeons مبارزات و حالت کوآپ بازی را نشان می‌دهد

به‌تازگی ویدیوهای جدیدی از گیم‌پلی بازی Minecraft Dungeons منتشر شده که حالت کوآپ، نبردها و باس‌های بازی را نشان می‌دهد.

بازی Minecraft را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های صنعت ویدیو گیم دانست که تابه‌امروز بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه فروش داشته است. در حالت مشابه، انتظار می‌رود که شاهد اسپین‌آف‌های متعددی برای بازی باشیم، اما تیم سازنده بیشتر روی بهبود عملکرد ماینکرفت و گسترش آن روی پلتفرم‌های مختلف تمرکز کرده است. بااین‌حال، تا چند روز دیگر بازی Minecraft: Dungeons منتشر می‌شود که قرار است تجربه‌ی متفاوتی را ارائه دهد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی دو ویدیو گیم‌پلی از بازی Minecraft: Dungeons منتشر شده است. یکی از ویدیوها، ۱۴ دقیقه زمان دارد و در جریان آن شاهد حضور کاراکتر در Tier 6 Redstone Mines هستیم. در این ویدیو به‌خوبی سیستم مبارزات به‌نمایش گذاشته می‌شود و در انتها یک باس فایت هم مشاهده می‌کنیم. 

این در حالی است که در ویدیو دوم، شاهد حالت کوآپ بازی هستیم. همچنین توضیحاتی هم ارائه می‌شود تا کاربران بیش‌ازپیش با نحوه کارکرد کوآپ بازی آشنا شوند. در ادامه می‌توانید ویدیوهای گیم‌پلی Minecraft Dungeons را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی ماینکرفت: دانجنز در تاریخ ۶ خرداد ماه (۲۶ مِی) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده