// دوشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۳۰

استودیو خالق سری بازی Minecraft نام خود را تغییر داد

موجانگ که سال ۲۰۰۹ تأسیس شد و «ماینکرافت» را با گذر زمان تبدیل به یکی از فرنچایزهای واقعا پرمخاطب دنیای ویدیوگیم کرد، اکنون به شکلی گسترده‌تر از گذشته به‌عنوان یکی از استودیوهای اختصاصی مایکروسافت فعالیت می‌کند.

خلق بازی Minecraft Dungeons توسط استودیو بازی‌سازی موجانگ که از امروز دیگر باتوجه‌به داشتن چند شعبه در نقاط مختلف جهان Mojang Studios نام خواهد داشت، یک حقیقت را به تعداد زیادی از افراد نشان داد؛ کارمندهای آن به‌عنوان عضو تیم استودیوهای فرست-پارتی/اختصاصی مایکروسافت و ایکس ‌باکس طی سال‌های بعدی «ماینکرفت»های بیشتر و متنوع‌تری را خواهند ساخت. لوگو این استودیو هم که مطابق ویدیو رسمی تازه پخش‌شده با چند قطعه به اسم موجانگ ساخته می‌شود، به‌صورت غیرمستقیم خبر از تعهد دائمی شرکت به مجموعه بازی Minecraft می‌دهد.

موجانگ‌ها همه‌چیز را آزمایش می‌کنند و به یکدیگر متصل می‌شوند. آن‌ها تا ابد به‌دنبال گشت‌وگذار، جست‌وجو برای خلاقیت بیشتر و کمک به ما برای یافتن گوشه‌های دیگری از جهان «ماینکرفت» (Minecraft) خواهند بود.

- توماس، رئیس تیم ارتباطات Mojang Studios

دانلود ویدیو از آپارات

Mojang Studios اکنون مثل همیشه در حال بهبود بخشیدن و گسترش دادن بازی Minecraft است اما به‌زودی با انتشار Dungeons این سری را وارد سبک متفاوتی نیز می‌کند. همچنین ما می‌دانیم که ماه‌ها بعد یک فیلم متعلق به مجموعه‌ی «ماینکرافت» اکران خواهد شد و به‌زودی شاهد پخش تعدادی نمایش زنده‌ی رسمی از بازی در پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب خواهیم بود؛ نمایش‌هایی اجراشده توسط سازندگان و احتمالا از جنس برنامه‌های زنده‌ی بازی Dreams اثر استودیو مدیا مولکول.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده