// سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۹

تاریخ انتشار بازی Stardew Valley برای پلی استیشن ویتا مشخص شد

کمپانی Chucklefish تاریخ انتشار نسخه پلی استیشن ویتا بازی کشاورزی و نقش آفرینی Stardew Valley را اعلام کرد.

شایعات پیرامون راه‌یابی بازی Stardew Valley به کنسول پلی استیشن ویتا سال گذشته شروع شد و سازندگان در دسامبر گذشته آن را تایید کردند. حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیو کانسرند‌ایپ (ConcernedApe) و کمپانی چاکل‌فیش (Chucklefish) از تاریخ راه‌یابی این بازی رونمایی کردند و قرار است که در تاریخ ۲۲ مه (۱ خرداد) شاهد انتشار نسخه PS Vita این بازی باشیم.

به نقل از سازندگان، بازی Stardew Valley از ویژگی Cross Buy بهره‌مند است؛ طوری که کاربران با خریداری این بازی روی پلی‌استیشن ویتا می‌توانند آن را روی پلی استیشن 4 و بلعکس نیز تجربه کنند. گفتنی است که این اولین بار نیست که این بازی روی کنسول‌های دستی منتشر می‌شود؛ چرا که پیش‌تر شاهد پورت شدن نسخه نینتندو سوییچ آن بودیم.

اگر برای اولین بار است که نام این بازی به گوشتان می‌خورد باید گفت که Stardew Valley در حالی که از Harvest Moon الهام گرفته است در سبک کشاورزی و نقش‌آفرینی طراحی شده است. بازیکنان در حین بازی با گسترش مزرعه خود منابع خود را افزایش می‌دهند و در آن سو به زندگی شخصی خود همچون خانه خریدن و ازدواج کردن می‌پردازند. همچنین غار‌ها و محیط‌های زیادی در این بازی گنجانده شده است که کاربران با جستجو در آنها می‌توانند به آیتم‌های کم‌یاب و منابع متفاوت دست پیدا کنند. بازی مذکور در ابتدا در سال ۲۰۱۶ برای پی سی منتشر شد و پس از آن برای پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز پورت شد. برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید.

پورت نینتندو سوییچ این بازی نیز اکتبر گذشته در دسترس قرار گرفت و به قدری موفقیت‌آمیز بود که به محبوب‌ترین بازی نینتندو سوییچ در سال ۲۰۱۷ تبدیل شد. جالب است بدانید که این بازی تنها به دست یک نفر یعنی اریک بارون (Eric Barone) توسعه یافته است.

برای آشنایی با محیط و گیم پلی بازی در ادامه می‌توانید به تریلر آن (که پیش‌تر منتشر شده) نگاهی بیندازید و برای مطلع شدن از خبر‌های پیشین به صفحه اختصاصی آن در زومجی سر بزنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد پورت PS Vita این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده