نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

Stardew Valley محبوب‌ترین بازی نینتندو سوییچ در سال 2017 بوده است

طبق اعلام کمپانی نینتندو، بازی Stardew Valley محبوب‌ترین بازی نینتندو سوییچ در سال ۲۰۱۷ بوده و بیش‌ترین میزان دانلود را داشته است.

پس از عرضه کنسول نینتندو سوییچ، در کنار بازی‌های انحصاری خوش‌ساختی مثل Super Mario Odyssey یا زلدا، شاهد پورت شدن بازی‌های مستقل و بزرگ دیگری نیز برای این کنسول بودیم که برخی از آن‌ها به لطف ویژگی‌های خاص کنسول نینتندو، تجربه‌ای به مراتب جذاب‌تر از سایر پلتفرم‌ها روی سوییچ ارائه می‌کنند. یکی از همین بازی‌ها، Stardew Valley است که نسخه سوییچ آن هم مورد استقبال خیلی خوبی قرار گرفته و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، نینتندو اعلام کرده که Stardew Valley، محبوب‌ترین بازی نینتندو سوییچ در سال ۲۰۱۷ بوده و بین بازی‌های این کنسول، بیش‌ترین میزان دانلود را داشته است.

نینتندو اخیرا دو لیست از بازی‌های نینتندو سوییچ را که بیش‌ترین دانلود را داشته‌اند منتشر کرده است. در لیست اول که مربوط به ژاپن است، بازی Minecraft در رتبه اول قرار گرفته است که نشان از محبوب بودن این بازی در ژاپن دارد. در لیست دوم هم که مربوط به کل جهان است، بازی Stardew Valley در رتبه اول قرار دارد و به همین دلیل هم نینتندو، اعلام کرده که این بازی بیش‌ترین دانلود را در بین بازی‌های شرکت داشته است.

در دیگر اخبار مرتبط با بازی Stardew Valley، سازنده آن در حال کار روی بخش چندنفره بازی است که اکنون در مراحل تست قرار دارد و به‌زودی برای تمامی نسخه‌های بازی به استثنا نسخه پلی‌استیشن ویتا منتشر خواهد شد.


منبع GameInformer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده