// جمعه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۵

تریلر معرفی کاراکتر Siegfried در بازی Soulcalibur VI

کمپانی Bandai Namco با انتشار تریلر جدیدی از بازی Soulcalibur 6، کاراکتر جدید آن را با نام Siegfried رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) از کاراکتر دیگری برای بازی مبارزه‌ای سلاح-محور خود یعنی SoulCalibour 6 رونمایی کرد. بازیکنان قدیمی یقینا با Siegfried آشنا هستند و خوشحال خواهند شد که در ششمین نسخه این مجموعه وی را باری دیگر ملاقات کنند. همچنین کاربران او را با چهره شیطانی وی یعنی Nightmare نیز می‌شناسند که در بازی نیز حضور خواهد داشت.

سازندگان در مورد توضیحات این کاراکتر نوشتند:

پس از شکست در مقابل Kilik و نیمه شیطانی خود یعنی Nightmare، زیگفرید در منطقه‌ای غریب بیدار شد و حال دیگر نمی‌تواند خود را از خاطرات بد آزاد کند. خاطراتی همچون کشتن پدر وی همچنان همراه او است و وی را عذاب می‌دهد. کابوس وی تازه آغاز شده است و افسوس نیز همیشه او را همراهی می‌کند. وی به دنبال این است که خود را از طلسم شمشیرش آزاد کند.

سازندگان ضمن معرفی کاراکتر جدید، تریلری نیز از آن منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا و دانلود کنید. با توجه به ویدیوی منتشر شده، زیگفرید نسبت به گذشته عصبانی‌تر در سول کالیبر حاضر شده، ولی مهم‌تر از همه اینکه مهارت وی با شمشیر‌ش بیشتر شده است. سرعت ضربات شمشیر وی بسیار کشنده به نظر می‌رسد و حریفان وی باید از حملات ترکیبی بالا و پایین آگاه باشند. با توجه به سرعت بالای ضربات، حریفان باید مواظب باشند که به وی اجازه اولین ضربه را ندهند؛ چرا که پس از شروع ضربات، متوقف کردن وی دشوار خواهد بود.

دانلود ویدیو از آپارات

در ماه مارس (اسفند ۹۶) کمپانی باندای نامکو کاراکتر گرالت از سری The Witcher را برای Soulcalibur VI رونمایی کرد. در آن زمان مارسین موموت از استودیو سی دی پراجکت رد، سازنده سری بازی‌های ویچر، گفته بود:

 برای اینکه طراحان حاضر در استودیو باندای نامکو بتوانند گرالت را با جزئيات دقیق در بازی جای دهند ما تمامی مدل‌ها، انیمیشن‌ها و طراحی سلاح‌های گرالت را از بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای آنها ارسال کردیم. به نظرم باندای نامکو توانست به‌زیبایی گرالت را در بازی سول‌کالیبر طراحی کند و گرالت را طوری نشان دهد که طرفداران هر دو سری انتظار داشتند.

همچنین پس از آن سازندگان اعلام کردند که گرالت روی عکس جلد بازی سول‌کالیبر 6 نیز حضور دارد، اما هنوز از تاریخ دقیق انتشار آن رونمایی نکرده‌اند. بازی مذکور برای عرضه روی پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی برنامه‌ریزی شده است و در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی به دست کاربران می‌رسد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده