نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

تصویر گرالت روی جلد بازی Soulcalibur VI نقش بسته است

به دنبال لیست شدن نسخه پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بازی Soulcalibur VI در فروشگاه آمازون، باکس آرت بازی به نمایش درآمد که در آن شاهد کاراکتر مهمان بازی یعنی گرالت هستیم.

استودیو سی دی پراجکت رد اخیرا به حضور گرالت در یک بازی کاملا جدید که در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد، اشاره کرد. به دنبال انتشار این خبر طرفداران به این فکر کردند که این کاراکتر احتمالا در بازی جدید مجموعه سول کالیبر قابل بازی خواهد بود و اینگونه نیز شد و حضور گرالت به عنوان کاراکتر مهمان در بازی Soulcalibur VI تایید شد. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی باندای نامکو از هیچ تلاشی برای آگاه کردن بازیکنان از حضور این کاراکتر برجسته در بازی Soulcalibur VI فروگذار نمی‌کند.

به‌تازگی فروشگاه آمازون نسخه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی Soulcalibur VI را لیست کرده است که باکس آرت بازی را به نمایش درمی‌آورد. تصویر روی جلد بازی مشابه همان طرح کلیدی است که در زمان تایید حضور گرالت در بازی Soulcalibur VI شاهد آن بودیم و دو کاراکتر میتسورجی و گرالت را در کنار یکدیگر نشان می‌دهد.

این مجموعه با این‌گونه طراحی باکس آرت غریبه نیست، اما می‌توان آن را اولین تاییدیه برای ادامه‌دار بودن این سنت به حساب آورد. کمپانی Bandai Namco دوست دارد تا از طریق باکس آرت به نمایش کاراکتر مهمان بازی بپردازد و پیش از این هم شاهد حضور کاراکتر «لینک» در نسخه گیم کیوب بازی Soulcalibur II، کاراکترهای «یودا» و «دارث ویدر» به ترتیب در نسخه ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 بازی Soulcalibur IV و کاراکتر اتزیو در بازی Soulcalibur V بودیم.

مارسین موموت، مسئول ارتباطات استودیو CD Projekt Red در این‌باره اعلام کرد:

ما با طراحان باندای نامکو برای بازآفرینی دقیق گرالت همکاری داشته‌ایم و ویژگی‌های اصلی بازی Witcher 3: Wild Hunt نظیر مدل، انیمیشن و سلاح‌های گرالت را در اختیار آنها قرار داده‌ایم. فکر می‌کنم باندای نامکو کار برجسته‌ای را در توجه به جزئیات و معرفی مجموعه Witcher به سول کالیبر انجام داده است و به این خاطر طرفداران هر دو مجموعه لذت خواهند برد.

آیوی، زاسالامل، کیلیک، ژانگوآ، نایت‌مِر و Groh از دیگر کاراکتر‌هایی هستند که در بازی Soulcalibur VI حضور دارند. تا به حال تاریخ انتشار دقیق بازی اعلام نشده است، اما این بازی در سال جاری میلادی برای PS4، پی سی و Xbox One منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تصویر روی جلد نسخه ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

SoulCalibur VI

SoulCalibur VI

 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده