// جمعه, ۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲

تریلر هنگام عرضه Ark: Survival Evolved

همزمان با نزدیک شدن به تاریخ عرضه بازی Ark: Survival Evolved، استودیو وایلد کارد اقدام به انتشار تریلر هنگام عرضه این بازی کرده است.

بازی Ark: Survival Evolved یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی چند سال اخیر است که مورد استقبال بالای بازیکنان قرار گرفته و با اینکه به مدت دو سال در مرحله دسترسی پیش از موعد از قرار داشته، توانسته بیش از ۵.۵ میلیون نسخه فروش را تجربه کند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی و در حالی که تنها چند روز تا عرضه نسخه کامل این بازی باقی مانده است، استودیو سازنده یعنی استودیو وایلد کارد، تریلر هنگام عرضه بازی Ark: Survival Evolved را منتشر کرده است.

در تریلر مذکور بسیاری از جنبه‌ها و ویژگی‌های بازی از جمله محیط‌های متفاوت و متنوع، امکان ساخت پایگاه در خشکی و زیر در‌یا، حضور موجودات افسانه‌ای نظیر شیر‌دال، سوار شدن روی دایناسور‌های روباتی و استفاده از یک سمور به منظور جمع‌آوری منابع در زیر آب قابل مشاهده است. تریلر هنگام عرضه بازی Ark: Survival Evolved را در زیر تماشا می‌کنید:

برای دانلود تریلر از آپارات اقدام کنید

در توضیحات تریلر استودیو Wildcard اعلام کرده است که انتشار بازی Ark: Survival Evolved در تاریخ ۲۹ اوت (۷ شهریور)، «مرحله بعدی سفر» این استودیو است. همچنین این استودیو خبر از «لذت روز افزون» بازی به واسطه اضافه شدن «ویژگی‌های گیم‌پلی، موجودات و المان‌های داستانی بیشتر» داده است. در مجموع استودیو وایلد کارد اذعان کرده است که «ماجراجویی تازه شروع شده» و روند توسعه بازی ادامه پیدا خواهد کرد.

بازی Ark: Survival Evolved سه‌شنبه هفته آینده روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، ویندوز و مک عرضه خواهد شد. پیش از این اعلام شد که کمپانی سونی اجازه بازی میان پلتفرمی را به بازیکنان این بازی نمی‌دهد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده