// سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۷

انتشار نمایش جدید بازی Riders Republic در E3 2021

یوبیسافت تایید کرده که اطلاعات جدیدی از بازی ورزشی Riders Republic در نمایش Ubisoft Forward در E3 2021 به اشتراک گذاشته می‌شود.

یوبیسافت بازی را Riders Republic که یک اثر ورزشی با محوریت ورزش‌های خطرناک است، در شهریور سال گذشته معرفی کرد. این بازی قرار بود در ماه فوریه گذشته (بهمن-اسفند ۹۹) منتشر شود که البته مانند تعدادی از بازی‌های یوبیسافت دچار تأخیر شد. یوبیسافت پس از تأخیر اول، رایدرز رپابلیک را برای عرضه در اواخر سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی کرده و حالا خبر رسیده که سرانجام به‌زودی قرار است اخبار جدیدی از این بازی به‌دست آوریم.

یوبیسافت اعلام کرده که اطلاعات جدیدی را از Riders Republic در نمایش Ubisoft Forward در E3 2021 به اشتراک می‌گذارد. این رویداد قرار است شنبه ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) ساعت ۱۱:۳۰ شب به وقت تهران برگزار شود. یوبیسافت اما در توییتی که این خبر را اعلام کرده، نگفته این اطلاعات چقدر گسترده هستند و آیا شامل پخش تریلری از رایدرز رپابلیک هم می‌شود یا خیر. بااین‌حال، اگر تأخیر دومی در کار نباشد و یوبیسافت قطعا Riders Republic را در سال ۲۰۲۱ منتشر کند، می‌توان انتظار داشت که از تاریخ انتشار بازی رونمایی و تریلری از گیم‌پلی آن پخش شود.

یوبیسافت تایید کرده که طرفداران باید انتظار حضور چه بازی‌هایی را در یوبیسافت فوروارد داشته باشند و انتظار چه بازی‌هایی را نباید داشته باشند. برای مثال، می‌دانیم که دو بازی The Division Heartland و The Division 2 در E3 2021 غایب‌اند و همچنین نباید انتظار حضور ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time را نیز در این رویداد داشت. همچنین بازی BattleCat که اخیرا اطلاعاتی از آن فاش شد، در مراحل اولیه‌ی توسعه به‌سر می‌برد و احتمالا در E3 امسال حضور ندارد.

علاوه‌براین‌ها، بازی Rainbow Six Quarantine که حالا با نام Rainbow Six Extraction شناخته می‌شود، پس از مدت‌ها بی‌خبری قرار است نمایشی در یوبیسافت فوروارد داشته باشد. همچنین بازی Far Cry 6 با اینکه اخیرا نمایش مفصلی از آن پخش شد، به احتمال زیاد در E3 2021 حضور خواهد داشت. Assassin’s Creed Valhalla نیز در رویداد یوبیسافت حضور دارد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ از نمایش امسال یوبیسافت در E3 2021 چه انتظارهایی دارید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده