// دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۷

بازی جدید یوبیسافت لو رفت؛ ترکیب اسپلینتر سل با دیویژن

مطابق اطلاعات فاش‌شده، بازی مولتی‌پلیر جدید یوبی‌سافت با اسم رمز BattleCat قرار است سه مجموعه‌ی محبوب متعلق به این شرکت را با یکدیگر ترکیب کند.

به‌نظر می‌رسد که یک بار دیگر دقیقا در آستانه‌ی برگزاری کنفرانس تبلیغاتی یوبی‌سافت، یکی از سوپرایزهای شرکت فاش شد. شخصی با نام کاربری Zer0Bytes در توییتر ناگهان تصاویری را به اشتراک گذاشت که نشان‌دهنده‌ی مواردی متعلق به اسناد تبلیغاتی داخلی شرکت هستند. رسانه‌ی ویدیوگیمز کرانیکل تایید می‌کند که این تصاویر مربوط‌به بازی اول‌شخص شوتر جدید یوبیسافت هستند که برای کامپیوترهای شخصی و کنسول‌ها عرضه می‌شود. اندی رابینسون باور دارد که این بازی با اسم رمز BattleCat در کنفرانس یوبیسافت فوروارد پیش‌رو حاضر نخواهد بود؛ کنفرانسی که در ساعت ۲۳:۳۰ روز شنبه، ۲۲ خرداد (۱۲ ژوئن) برگزار خواهد شد.

در حقیقت به‌نظر این تحلیل‌گر رسانه VGC، پروژه‌ی مورد بحث هنوز در مراحل اولیه‌ی ساخت قرار دارد و اصلا آماده‌ی رونمایی عمومی نیست. بازی شوتر اول‌شخص مورد بحث می‌خواهد سری بازی Splinter Cell، بازی Ghost Reckon: Breakpoint و مجموعه بازی Division را با یکدیگر ترکیب کند؛ تا یک بازی مولتی‌پلیر PvP (بازیکن دربرابر بازیکن) بزرگ متمرکز روی آثار تام کلنسی به وجود بیاید.

گروه Echelon از بازی اسپلینتر سل، گروه Wolves از بازی Ghost Reckon و گروه‌های Cleaners و Outcasts از بازی The Division قرار است شخصیت‌های قابل بازی پروژه‌ی BattleCat را تشکیل بدهند. هر کلاس شخصیت‌ها در این بازی رقابتی، امکانات خاص خود را خواهد داشت؛ از مخفی‌کاری Echelon و زره قدرتمند Wolves تا قابلیت Divine Intervention گروه Outcasts که عملا برای مدتی همه‌ی آن‌ها را نامیرا می‌کند.

لوگو یوبیسافت روی بک گراند هاشورخورده آبی

این بازی مولتی‌پلیر PvP با اسم رمز BattleCat (گربه‌ی جنگی) ظاهرا از دو حالت پشتیبانی خواهد کرد؛ اسکورت و رینگ‌لیدر. در حالت Escort گروه حمله‌کننده وظیفه‌ی مراقبت از یک بسته‌ی مهم تا زمان رسیدن به مقصد را دارد و گروه مدافع باید جلوی رسیدن آن به محل مدنظر را بگیرد. در حالت Ringleader گیمرها سعی می‌کنند با شکست دادن تعداد بیشتری از دشمنان خود، حلقه‌های بیشتری از روی جنازه‌های آن‌ها بردارند.

یوبیسافت سابقه‌ی ترکیب چند بازی Tom Clancy را دارد. بازی رایگان Elite Squad دقیقا پرشده از قهرمان‌ها و شخصیت‌های منفی آثاری همچون بازی Splinter Cell و بازی Ghost Recon است. این بازی موبایل که با ترکیب المان‌های شوتر و نقش‌آفرینی گیم‌پلی خود را ساخت، در سال گذشته عرضه شد. حالا ظاهرا با پروژه BattleCat یوبیسافت قصد انجام همان کار روی کنسول‌ها و کامپیوتر را دارد.

اگر این اواخر اخبار بازی را چک کرده باشید، احتمالا به یاد دارید که یوبیسافت گفت به‌زودی می‌خواهد بازی‌های رایگان اما پرخرج بیشتری را بسازد و به بازار بفرستد؛ بدون اینکه از تولید بازی‌های AAA معمول خود بکاهد. شرکت فرانسوی ماه قبل بازی Heartland را معرفی کرد؛ یک اسپین-آف Free to Play از سری بازی دیویژن. یوبیسافت می‌خواهد به کمک این بازی‌های رایگان تعداد گیمرهای خود را گسترش بدهد؛ بازی‌هایی که درآمد آن‌ها به‌صورت کامل حاصل خریدهای درون‌برنامه‌ای گیمر است.

رینبو سیکس جدید هم در کنفرانس یوبیسافت فوروارد معرفی خواهد شد؛ همان محصولی که مدتی با نام بازی Rainbow Six Quarantine شناخته می‌شد و در آن گیمرها با جهانی مواجه هستند که یک انگل فضایی همگان را تهدید می‌کند! البته شرکت یوبیسافت قول داده است که فارغ از تمامی موارد اعلام‌شده به‌صورت رسمی، چند سورپرایز هم در کنفرانس جدید خود داشته باشد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده