// چهار شنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۱

نینتندو سوییچ پرو با قیمت ۴۰۰ یورویی در یک خرده‌فروشی دیده شد

کنسول نینتندو سوییچ پرو در یک خرده‌فروشی فرانسوی به قیمت ۳۹۹ یورو فهرست شده و ظاهرا قرار است تا دو روز دیگر در وب‌سایت این خرده‌فروشی برای عموم قابل مشاهده شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، ظاهرا یک خرده‌فروشی فرانسوی مدل جدید کنسول‌ نینتندو سوییچ را که Nintendo Switch Pro نام دارد، در وب‌سایت خود با قیمت ۳۹۹ یورو فهرست کرده است. تصویری نیز از نینتندو سوییچ پرو در این وب‌سایت توسط رسانه‌ی فرانسوی Centro در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است. این رسانه پیش‌تر ریمیک نسخه‌ی Diamond و Pearl مجموعه Pokémon را قبل از معرفی رسمی آن‌ها فاش کرده بود. طبق اظهارات سنترو، نینتندو سوییچ پرو پس‌فردا ۴ ژوئن (۱۴ خرداد) در این خرده‌فروشی برای عموم قابل مشاهده خواهد شد.

همچنین اگر قیمت ۳۹۹ یورویی فاش‌شده نینتندو سوییچ پرو درست باشد، این کنسول ۱۰۰ یورو از مدل معمولی خود گران‌تر خواهد بود. البته باتوجه‌به اینکه این آیتم هنوز در این خرده‌فروشی به‌صورت رسمی برای پیش‌فروش در دسترس عموم قرار نگرفته، نمی‌توان از چنین برچسب قیمتی به‌طور کامل مطمئن بود.

فهرست شدن نینتندو سوییچ پرو در یک خرده‌فروشی فرانسوی

براساس گزارش بلومبرگ، احتمالا خیلی لازم نیست برای رونمایی رسمی نینتندو از مدل جدید نینتندو سوییچ منتظر بمانیم؛ چراکه این نشریه ادعا می‌کند نینتندو سوییچ پرو با قیمت ۲۹۹ دلار و قبل از برگزاری E3 2021 معرفی خواهد شد و این به سازندگان فرصت می‌دهد تا در خود E3 بتوانند بازی‌هایشان را روی سخت‌افزار کنسول جدید نینتندو به نمایش بگذارند.

بلومبرگ همچنین می‌گوید تولید نینتندو سوییچ پرو از ماه ژوئیه (تیر-مرداد) شروع و در سپتامبر یا اکتبر (شهریور تا آبان) روانه‌ی بازار خواهد شد. در گزارش بلومبرگ می‌خوانیم: «تأمین‌کنندگان قطعات مطمئن هستند که باوجود کمبود ادامه‌دار قطعات، می‌توانند سفارشات نینتندو را [برای تولید نینتندو سوییچ پرو] برآورده کنند. خطوط تولید قطعات مورد نیاز برای کنسول‌های نینتندو برای دوره‌های کمبود قطعات آماده‌تر هستند و همچنین نسبت به کنسول‌های قدرتمندتر، قطعات به کار رفته در کنسول‌های این شرکت راحت‌تر قابل تهیه هستند.»

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده