نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۴

تیزر جدید Far Cry 6 با محوریت شخصیت منفی بازی

یوبیسافت پیش از انتشار تریلر گیم‌پلی بازی Far Cry 6، یک تیزر کوتاه از آن منتشر کرده که محوریت اصلی آن، صحبت‌های شخصیت منفی بازی است. 

شرکت یوبیسافت قرار است ساعت ۲۱ جمعه ۷ خرداد استریمی با محوریت نمایش گیم‌پلی بازی Far Cry 6 داشته باشد و حال دو روز مانده به این تاریخ، یک تیزر کوتاه هم از این اثر منتشر کرده است. البته که این تیزر، اطلاعات خاصی از بازی ارائه نمی‌کند و محوریت اصلی آن، توضیحاتی است که توسط آنتون کاستیو، شخصیت منفی بازی ارائه می‌شود. همان‌طور که در نمایش‌های قبلی فارکرای ۶ هم دیده بودیم، نقش کاستیو را جانکارلو اسپوزیتو ایفا خواهد کرد که بازی فراموش‌نشدنی او را در سریال بریکینگ بد به‌خاطر داریم. 

در ادامه می‌توانید این تیزر کوتاه را تماشا کنید:

هرچند در سال ۲۰۱۹ شاهد بازی Far Cry New Dawn بودیم، اما آخرین نسخه اصلی و شماره‌دار فارکرای که همان فارکرای ۵ باشد، در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. حال بازی فارکرای ۶ در ابتدا قرار بود در تاریخ ۳ اسفند ۱۳۹۹ در دسترس قرار بگیرد، اما این تاریخ تا مدت زمان نامشخصی عقب افتاده است که انتظار می‌رود روز جمعه تاریخ عرضه جدید بازی Far Cry 6 اعلام شود. شما جمعه این هفته ساعت ۲۱ به وقت ایران می‌توانید نمایش گیم‌پلی این بازی را هم تماشا کنید که در زومجی هم در سریع‌ترین زمان ممکن، آن را پوشش خواهیم داد. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده