// پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۳

عرضه بازی بزرگ جدید سونیک در سال ۲۰۲۲

شرکت سگا تایید کرد که استودیو Sonic Team در سال ۲۰۲۲ بازی اصلی جدید سونیک را تحویل گیمرها می‌دهد. هنوز اطلاعات زیادی راجع به این پروژه منتشر نشده‌اند.

گیمرها از سال ۲۰۱۹ میلادی می‌دانستند سونیک تیم در حال ساخت بازی اصلی و بزرگ جدید Sonic شده است. ولی به هیچ عنوان نمی‌دانستیم که این بازی سونیک برای کدام پلتفرم‌ها و در چه سالی عرضه خواهد شد. حالا مشخص شد که بازی سونیک جدید استودیو Sonic Team در سال ۲۰۲۲ میلادی از راه می‌رسد؛ برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی.

باید پذیرفت که بازی‌های مختلف ساخته‌شده توسط سونیک تیم اصلا در سطح کیفی یکسانی قرار نداشته‌اند. طرفدارها و رسانه‌ها انتقادهای تندی به برخی از این بازی‌های سونیک داشته‌اند و بعضی از آن‌ها همچون بازی Sonic Colors را هم انقدر ستودند که اکنون از معرفی رسمی ریمستر آن با نام Sonic Colors: Ultimate خوشحال هستند.

در هر حالت میان تمام اخبار بازی کوچک‌وبزرگی که امروز راجع به سونیک منتشر شدند، قطعا عرضه‌ی بازی Sonic جدید سونیک تیم در سال ۲۰۲۲ را باید بزرگ‌ترین خبر به شمار آورد. زیرا سایر اخبار به مواردی همچون رخ دادن اتفاقات مربوط‌به سونیک در بازی‌های دیگر سگا همچون بازی موبایل Two Point Hospital مربوط می‌شوند. بدون شک عرضه‌ی بازی سونیک جدید در سال ۲۰۲۲ برای تمامی این پلتفرم‌ها باعث می‌شود که شانس بیشتری برای جلب توجه تعداد قابل توجهی از گیمرها داشته باشد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Game Informer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده