نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۸

بازی Sonic Colors: Ultimate معرفی شد

سگا دقایقی پیش بازی Sonic Colors: Ultimate را به‌عنوان یک ریمستر از نسخه اصلی این بازی معرفی کرد. با تریلر و جزییات بیشتر همراه زومجی باشید.

سگا امروز رویدادی با محوریت سری سونیک برگزار کرد که در جریان آن، شاهد معرفی بازی Sonic Colors: Ultimate بودیم. این بازی، یک ریمستر از Sonic Colors محصول سال ۲۰۱۰ خواهد بود و قرار است در تاریخ ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر (ازطریق فروشگاه اپیک) و نینتندو سوییچ منتشر شود. 

بازی Sonic Colors در سال ۲۰۱۰ برای کنسول‌های Wii و DS نینتندو منتشر شد. نسخه Wii بازی، تجربه‌ای سه‌بعدی بود و نسخه DS آن مثل قسمت‌های قدیمی سونیک، حال و هوایی دوبعدی داشت. باتوجه‌به تریلر منتشر‌شده از Sonic Colors: Ultimate، این نسخه درواقع ریمستری از بازی سه‌بعدی منتشر‌شده روی Wii خواهد بود. می‌توانید در ادامه تریلر بازی را تماشا کنید:

بازی Sonic Colors: Ultimate با قیمت ۴۰ دلار عرضه خواهد شد و افرادی که نسخه فیزیکی آن را پیش‌خرید کنند، یک جاکلیدی با طرح دوران بچگی سونیک (که در فیلم این شخصیت شاهدش بودیم) دریافت خواهند کرد. نسخه دیجیتالی بازی هم پاداش‌هایی مثل بوست الکتریکی سونیک و همینطور آیکون بازیکنان را ارائه خواهد کرد. البته یک نسخه دیلاکس دیجیتالی با قیمت ۴۵ دلار هم معرفی شده که علاوه‌بر آیتم‌هایی تزیینی و موارد اینچنینی، چهار روز زودتر یعنی در تاریخ ۱۲ شهریور قابل‌بازی خواهد بود. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده