// چهار شنبه, ۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۳

تاخیر دوباره در عرضه بازی Axiom Verge 2

سازنده‌ی بازی Axiom Verge 2 از عقب افتادن تاریخ انتشار این بازی تا سه‌ماهه سوم ۲۰۲۱ خبر داده است. آن‌ها همچنین مستندی از نسخه‌ی اول بازی را به رایگان در اینترنت منتشر کرده‌اند.

طبق جدیدترین اخبار، توماس هپ، سازنده Axiom Verge 2 اعلام کرده انتشار این بازی تا سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱ (اوایل تیر تا اوایل مهر) عقب افتاده است. گفتنی است که این بازی پس از تأخیر اول قرار بود در اوایل سال ۲۰۲۱ عرضه شود. حال سازندگان برای اینکه طرفداران بازی را کمی راضی کرده باشند، مستندی از روند ساخت Axiom Verge به‌صورت رایگان در اینترنت منتشر کرده‌اند که در صورت تمایل می‌توانید از کانال یوتیوب آی‌جی‌ان تماشا کنید.

توماس هپ جزئیات خاصی درباره‌ی دلیل تأخیر دوم اعلام نکرده و فقط گفته «در این مدت بازی را بهتر خواهد کرد.» همچنین به‌نظر می‌رسد که با عقب افتادن تاریخ انتشار، او می‌تواند از کرانچ کردن دوری کند و فشار مظاعف بر خود وارد نکند. مستندی که تازه منتشر شده نیز توسط شرکت تولید فیلم 2Players Productions فیلم‌برداری و کارگردانی شده که مستند Double Fine Adventure از استودیوی دابل فایل و مستندهای ویدیو گیمی دیگری را در کارنامه‌ی خود دارند. این مستند در اصل روی دیسک بلوری منتشر شد که در این دیسک نسخه‌ی کامل بازی اول به نام Axiom Verge: Multiverse Edition نیز وجود دارد. این نسخه از بازی روی استیم نیز به‌صورت دیجیتالی قابل خریدن است.

گیم‌پلی بازی Axiom Verge 2

نسخه‌ی اول Axiom Verge یک بازی در سبک مترویدوانیا بود که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و بسیار مورد استقبال منتقدین قرار گرفت. توماس هپ از آن زمان تا امروز سخت مشغول توسعه‌ی Axiom Verge 2 است و در اصل قرار بود آن را در سال ۲۰۲۰ منتشر کند. اما پس از آن تاریخ عرضه‌ی بازی تا اوایل ۲۰۲۱ عقب افتاد و حالا هم تأخیر دوم اتفاق افتاده است. البته هپ می‌گوید از طرفداران به این خاطر که منتظر نسخه‌ی دوم مانده‌اند، بسیار سپاس‌گزار است. Axiom Verge 2 برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ و پی سی (ازطریق فروشگاه اپیک گیمز) منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده