نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۵

انتشار تریلر جدید Axiom Verge 2؛ اعلام زمان حدودی عرضه بازی

سازنده بازی Axiom Verge 2 با انتشار ویدیویی زمان عرضه بازی را اعلام و اطلاعاتی جدید از بازی ارائه کرده است.

توماس هاپ، سازنده بازی Axiom Verge 2 اخیرا در رویداد Future Games Show گیم‌پلی این بازی را ارائه کرده و اطلاعاتی جدید درباره آن به‌دست داده است. بدون شک مهم‌ترینِ این اطلاعات زمان عرضه بازی Axiom Verge 2 است. این بازی مترودوینا بهار امسال در فروشگاه اپیک گیمز برای پی‌سی عرضه خواهد شد. 

خالق بازی Axiom Verge 2 در تریلر جدید اطلاعاتی درباره این بازی به‌دست می‌دهد. اطلاعاتی از این قبیل که شخصیت اصلی بازی Axiom Verge 2 آندرا، میلیاردی است که دست به ماجراجویی در نسخه‌ای جایگزین از سیاره زمین می‌زند، دنیایی که از دریاچه‌ها، کوهستان و صحرا بهره می‌برد. در این مکان همچنین نشانه‌های از بقایای یک تمدن دیده می‌شود. داستان بازی Axiom Verge 2 پیش از وقایع نسخه اول جریان دارد در نتیجه علاقه‌مندان می‌توانند هرکدام از این بازی‌ها را بی‌نیاز از دیگری تجربه کنند.

هاپ می‌گوید این بازی تکرار نسخه اول خود نیست اما Axiom Verge 2 تکه‌ای جالب از یک پازل به‌نام Axiom Verge است. این بازی همچنین از مکانیک‌ها، دشمنان و سلاح‌های جدیدی بهره خواهد برد که البته هاپ در صحبت‌های خود اطلاعاتی دقیق از آن‌ها به‌دست نمی‌دهد. هاپ همچنین تاکید می‌کند که یکی از المان‌های بازی تغییر نکرده و آن هم وجود چندین و چند مکان مخفی در بازی است.

بازی Axiom Verge 2 در آینده‌ای نزدیک برای نینتندو سوییچ و پی‌سی عرضه خواهد شد. فعلا تاریخ عرضه دقیق بازی اعلام نشده است و همچنین انتظار می‌رود این بازی در آینده برای سایر پلتفرم‌ها نیز عرضه شود. تریلر جدید Axiom Verge 2 را در زیر تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده