// چهار شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۰

چند بازی کلاسیک کنسول‌ های سوپر نینتندو و NES در راه سرویس آنلاین نینتندو سوییچ

چهار بازی قدیمی و خاطره‌انگیز از کنسول SNES و یک بازی از NES تا چند روز دیگر به سرویس آنلاین نینتندو سوییچ اضافه خواهند شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، نینتندو پنج بازی دیگر از کنسول‌های قدیمی SNES و NES را در تاریخ ۲۶ می (۵ خرداد) به آرشیو سرویس آنلاین نینتندو سوییچ اضافه خواهد کرد. درواقع چهار بازی از SNES و یک بازی هم از NES در این تاریخ به سرویس آنلاین نینتندو سوییچ می‌آیند که جمع کل بازی‌های این سرویس را به بیش از ۱۰۰ عدد می‌رساند.

چهار بازی SNES شامل Super Baseball Simulator 1.000، بازی‌های پلتفرمر Joe & Mac (که با نام Caveman Ninja هم شناخته می‌شود) و Splanky’s Quest و همچنین بازی پازلی Magical Drop 2 می‌شود. بازی کنسول NES نیز این‌بار Ninja JaJaMaru-kun است. تریلری نیز برای معرفی این پنج بازی منتشر شده که می‌توانید در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

فهرست ژاپنی بازی‌های جدید سرویس آنلاین نینتندو سوییچ اما با فهرست غربی آن کمی تفاوت دارد. در نسخه‌ی ژاپنی این سرویس به‌طور خاص بازی Fire Emblem: Genealogy of the Holy War اضافه شده که یکی از آثار تحسین‌شده‌ی کنسول SNES (در ژاپن سوپر فمیکام) محسوب می‌شود. این بازی نیز مانند بازی‌های دیگر از مجموعه‌ی Fire Emblem هیچ‌وقت به زبان‌های دیگر بومی‌سازی نشد و به همین خاطر جای تعجبی ندارد که در فهرست بازی‌های غربی سرویس آنلاین نینتندو سوییچ جایی ندارد.

آرشیو بازی‌های SNES و NES به‌عنوان بخشی از سرویس Nintendo Switch Online در دسترس کاربران این کنسول قرار می‌گیرد. هزینه‌ی اشتراک ماهیانه‌ی این سرویس ۴ دلار، سه‌ماهه ۸ دلار و یک‌ساله ۲۰ دلار است. نینتندو همچنین نوعی اشتراک سالیانه‌ی خانوادگی برای این سرویس ارائه می‌دهد که هزینه‌ی آن ۳۵ دلار است و تا ۸ حساب کاربری نینتندو را پوشش می‌دهد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی‌های جدید اضافه‌شده به سرویس نینتندو سوییچ آنلاین چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده