// چهار شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۶

دو بازی کلاسیک استودیو لوکاس آرتز در راه نینتندو سوییچ

نسخه‌ی پورت‌شده‌ی دو بازی قدیمی و خاطره‌انگیز Zombies Ate My Neighbors و Ghoul Patrol پس از تقریبا سه دهه قرار است در آینده‌ی نزدیک برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شوند.

طبق جدیدترین اخبار، دو بازی کلاسیک استودیوی LucasArts، بخش گیمینگ LucasFilms به نام‌های Zombies Ate My Neighbors و Ghoul Patrol که  به ترتیب در سال‌های ۱۹۹۳ و ۱۹۹۴ برای کنسول SNES عرضه شده بودند، قرار است اواخر ماه میلادی بعد برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شوند. این اطلاعات ظاهرا در فروشگاه نینتندو فهرست شده و سپس وب‌سایت Nintendo Everything آن را به اشتراک گذاشته است.

طبق گزارش‌ها، پورت‌های نسخه سوییچ توسط استودیوی DotEmu در حال توسعه است و ظاهر نسبت به نسخه‌ی اصلی ویژگی‌های جدیدی را شامل می‌شود. این استودیو پیش‌تر نیز روی ساخت پورت چند بازی کلاسیک کار کرده بود. بازیکنان در نسخه‌ی سوییچ هر جایی که بخواهند می‌توانند بازی را سیو کنند. این نسخه‌ها همچنین دارای مواردی مانند نوعی محتوای موزه‌مانند، موسیقی متن، کوآپ آفلاین و فهرست اچیو‌منت هستند. تریلری نیز برای معرفی نسخه‌ی سوییچ این دو بازی قدیمی و کلاسیک منتشر شده که می‌توانید در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

پس از اینکه این دو بازی سال‌های پیش برای Virtual Console کنسول Wii منتشر شدند، تا به امروز برای پلتفرم دیگری عرضه نشده بودند. Zombies Ate My Neighbors و Ghoul Patrol در تاریخ ۲۹ ژوئن (۸ تیر) برای نینتندو سوییچ منتشر خواهند شد. نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این دو بازی چیست؟ آیا به تجربه‌ی آن‌ها علاقه دارید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده