// چهار شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۴

احتمال ساخت Donkey Kong جدید توسط سازندگان سوپر ماریو اودیسی

براساس یک شایعه‌ی جدید شاید تیم ساخت بازی Super Mario Odyssey مشغول ساخت بازی دانکی کونگ جدید برای کنسول نینتندو سوییچ باشد.

مجموعه بازی Donkey Kong یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین آثار عرضه‌شده توسط شرکت ژاپنی نینتندو است. بازی Donkey Kong Country و بازی Donkey Kong 64 تنها دو مورد از قسمت‌های بسیار پرطرفدار سری بازی دانکی کانگ هستند. اما عملا بعد از عرضه‌ی بازی Donkey Kong Country: Tropical Freeze برای کنسول Wii U در سال ۲۰۱۴ تا به امروز، اتفاق هیجان‌انگیز تازه‌ای برای مجموعه دانکی کونگ رخ نداده است. نینتندو صرفا در سال ۲۰۱۸ همان بازی عرضه‌شده برای Wii U را به نینتندو سوییچ آورد.

ولی شایعات جدید خبر از این می‌دهند که بازی Donkey Kong جدید توسط تیم Nintendo EPD ساخته می‌شود که سابقه‌ی ساخت بازی بسیار تحسین‌شده‌ی سوپر ماریو اودیسی را دارد. پس از آن که چند نفر به این شایعات دامن زدند، رسانه Nintendo Life هم تایید کرد که از منبع به‌خصوص و قابل اعتماد خود چنین شایعه‌ای را شنیده است. برخی از منابع ادعا می‌کنند که بازی دانکی کونگ جدید نینتندو یک بازی ۲ بعدی یا ۲.۵ بعدی خواهد بود. بعضی از آن‌ها هم می‌گویند که این یک بازی ۳ بعدی دانکی کانگ است.

یک فرد فاش‌کننده‌ی اطلاعات دنیای ویدیوگیم با نام Zippo در این رابطه می‌نویسد: «به‌زودی به تولد ۴۰ سالگی مجموعه بازی Donkey Kong می‌رسیم. نمی‌دانم که نینتندو دقیقا چگونه می‌خواهد این مناسب را جشن بگیرد. ولی می‌دانم که یک بازی ۲ بعدی جدید دانکی کانگ اکنون مراحل ساخت خود را در تیم EPD نینتندو داخل توکیو طی می‌کند.

استودیو Retro به طرز واضحی مشغول انجام کارهای دیگر است و نینتندو دوباره مجموعه بازی Donkey Kong را به استودیوهای داخلی خود می‌آورد. البته انتظار ساخته شدن دنباله برای یکی از دانکی کانگ‌های قبلی را نداشته باشید. تیم EPD علاقه‌ای به دنباله‌سازی برای بازی‌های استودیوهای دیگر ندارد. به نظر می‌رسد که بازی پیش از پایان یافتن سال جاری میلادی عرضه می‌شود و احتمال رونمایی از آن در نمایشگاه E3 بسیار زیاد است».


منبع Nintendo Life
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده