// چهار شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۳

آشنایی با کاراکتر رایان در تریلر جدید Life is Strange: True Colors

تریلر جدید بازی Life is Strange: True Colors به معرفی جنگلبانی به نام رایان می‌پردازد.

استودیوی Deck Nine Games چندی پیش نسخه‌ی جدید سری بازی Life is Strange با اسم True Colors را معرفی کرد. بازی Life is Strange: True Colors برخلاف نسخه‌های قبلی مجموعه، یک بازی اپیزودیک نخواهد بود و شاهد اثری تک‌قسمتی هستیم. شخصیت اصلی ما الکس نام دارد که این توانایی را دارد که احساسات انسان‌ها را به‌صورت رنگ‌های مختلف ببیند و آن‌ها را حس کند.

شخصیت‌ها قلب تپنده‌ی بازی‌های Life is Strange هستند و به نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها این موضوع تغییر کند. بازی Life is Strange: True Colors شخصیت‌هایی متنوع و به یاد ماندنی‌ای خواهد داشت و استودیو اسکوئر انیکس با تریلرهایی اختصاصی این شخصیت‌ها را یکی یکی به نمایش می‌گذارد. پس از معرفی گیب، برادر شخصیت اصلی الکس، در تریلر اخیر به معرفی کاراکتری به نام رایان پرداخته می‌شود.

رایان همان‌طور که در ویدئو توضیح داده شد، یک جنگلبان در شهر Haven Springs است. او شخصیتی آرام، باهوش و دوستدار طبیعت است و به نظر می‌رسد که او در طول بازی به یکی از نزدیکترین دوستان الکس تبدیل شود. در ادامه شما می‌توانید این تریلر را تماشا کنید.

بازی Life is Strange: True Colors در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، پی سی و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. در همین حال بازی Life is Strange Remastered Collection که شامل ریمستر بازی‌های اول و Life is Strange: Before the Storm نیز می‌شود نیز اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده