// پنجشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۱

صحنه‌ ابتدایی بازی Life is Strange: True Colors در تریلر جدید

در تریلر جدید Life is Strange: True Colors صحنه‌ی آغازین بازی نشان داده می‌شود که در آن الکس، پروتاگونیست بازی در حال مصاحبه با یک مددکار اجتماعی است.

استودیوی Deck Nine Games قرار است تا چند ماه دیگر جدیدترین نسخه از مجموعه بازی‌های لایف ایز استرنج یعنی Life is Strange: True Colors را منتشر کند. در این نسخه با دختری به نام الکس چن همراه می‌شویم که به شهر Haven Springs سفر می‌کند تا برادرش گیب را پس از هشت سال دوری ملاقات کند.

در تریلر جدیدی که از بازی منتشر شده، شاهد نمایش صحنه‌ی ابتدایی بازی هستیم و روزی را نشان می‌دهد که الکس بالاخره پس از هشت سال زندگی در یک مرکز بهزیستی می‌خواهد از آن‌جا برود. مددکار اجتماعی با او درباره‌ی برنامه‌ها‌ی آینده‌اش و اینکه آیا می‌خواهد درس بخواند یا کار کند، صحبت می‌کند. الکس هم پاسخ می‌‌هد که بردارش گفته که می‌تواند در باری که او مشغول به کار است، به‌صورت شیفتی کار کند. مددکار سپس از او می‌پرسد که برادرش از «مسائل» (همان توانایی منحصر‌به‌فرد الکس) او خبر دارد؟ و الکس می‌گوید نه خبر ندارد.

الکس این توانایی را دارد که احساسات انسان‌ها را به‌صورت رنگ‌های مختلف ببیند و خود آن‌ها را حس کند. این توانایی به او قدرت می‌دهد تا به‌صورت مقطعی وارد خاطرات آدم‌ها شود. پس از اینکه گیب می‌میرد، الکس باید از توانایی‌اش برای تحقیق درباره‌ی مرگ برادرش و یافتن حقیقت استفاده کند. شما می‌توانید صحنه‌ی ابتدایی Life is Strange: True Colors را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

Life is Strange: True Colors در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، پی سی و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. در این نسخه برخلاف نسخه‌های پیشین از انتشار اپیزودهای جداگانه خبری نیست و کل بازی از همان ابتدا قابل بازی خواهد بود. همچنین الکس در طول داستان بازی می‌تواند با افراد مختلفی دوست شود که یکی از آن‌ها شخصیت Steph از لایف ایز استرنج 1 است.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده