نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۶

نسخه جدید Life is Strange با اسم True Colors معرفی شد

در جریان رویداد امشب اسکوئر انیکس، رسما بازی Life is Strange: True Colors معرفی شد که تفاوت مهمی با نسخه‌های قبلی مجموعه دارد. 

اسکوئر انیکس همان‌طور که قبلا اعلام کرده بود، امشب رویداد اختصاصی خودش را برگزار کرد و یکی از مهم‌ترین اخبار مربوط‌به این رویداد، معرفی نسخه جدید لایف ایز استرنج با اسم Life is Strange: True Colors بود. این بازی قرار است در تاریخ ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر منتشر شود و شما می‌توانید تریلر بازی Life is Strange: True Colors را در یوتیوب تماشا کنید.

True Colors، برخلاف نسخه‌های قبلی مجموعه، یک بازی اپیزودی نخواهد بود و شاهد اثری تک‌قسمتی هستیم. علاوه‌بر این این نسخه، توسط استودیو Deck Nine ساخته می‌شود که آن‌ها را با ساخت Life Is Strange: Before the Storm می‌شناسیم. 

دو کاراکتر بازی Life is Strange: True Colors

شخصیت اصلی بازی Life is Strange: True Colors، الکس چِن نام دارد و طبق اعلام سازندگان، قدرت ویژه او درک و تغییر احساسات سایر است. پس از اتفاق تلخی که برای برادر الکس رخ می‌دهد، او باید با استفاده از قدرت ویژه‌اش به‌دنبال حقیقت بگردد و راز عجیبی را که در دل شهر کوچکش مخفی شده، کشف کند. 

بازی Life is Strange: True Colors هم‌اکنون برای پیش‌خرید در دسترس است و می‌توانید با این کار،‌ چهار لباس را داخل بازی به‌عنوان جایزه دریافت کنید.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده