// دوشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۴

انتشار بازی های آینده یوبیسافت تحت برند Ubisoft Originals

یوبیسافت از این پس قصد دارد بازی‌های داخلی خود را تحت برند Ubisoft Originals روانه‌ی بازار کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یوبیسافت اعلام کرده که از این به بعد بازی‌هایی را که در استودیوهای زیرمجموعه‌اش ساخته می‌شوند، تحت برند Ubisoft Originals منتشر خواهد کرد. یوبیسافت از این عبارت برای اولین‌بار چند روز پیش و برای معرفی بازی Tom Clancy’s The Division: Heartland استفاده کرد که یک نسخه‌ی اسپین‌آف free-to-paly از مجموعه دیویژن است و اواخر ۲۰۲۱ یا اوایل ۲۰۲۲ منتشر می‌شود.

از یوبیسافت سؤال شد که آیا این برند قرار است چیزی بیش از صرفا یک نام باشد یا خیر؟ که یکی از سخن‌گوهای این شرکت پاسخ داد: «نام The Ubisoft Original از این پس به بازی‌هایی اطلاق خواهد شد که توسط سازندگان بااستعداد ما در استودیوهای داخلی‌مان تولید شده است.»

لوگو بازی رایگان The Division: Heartland

یوبیسافت در حال حاضر ناشر بازی خاصی از استودیوهای ترد پارتی نیست و این‌طور که به‌نظر می‌رسد، استفاده از عبارت یوبیسافت اورجینالز فعلا تنها نوعی برندسازی جدید برای آثار این شرکت فرانسوی است. بااین‌حال، شاید یوبیسافت در آینده قصد داشته باشد به ناشر عمده‌ی آثار استودیوهای دیگر و مثلا استودیوهای مستقل تبدیل شود. در این صورت می‌توان گفت که استفاده از چنین برندی می‌تواند بازی‌های ساخته‌شده در استودیوهای زیرمجموعه‌ی یوبیسافت را از بازی‌هایی که این شرکت صرفا ناشر آن‌ها است، جدا کند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی برندسازی جدید یوبیسافت برای بازی‌هایش چیست؟ نظرات خود را در این خصوص با ما درمیان بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده