// شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۹

یوبیسافت در حال تولید کتاب ‌‌های کودکان براساس مجموعه Assassin’s Creed

یوبیسافت قصد دارد با کمک یکی از نویسندگان مشهور ادبیات کودکان مجموعه کتابی ۶ جلدی براساس بازی‌های Assassin’s Creed تولید کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یوبیسافت با انتشارات فرانسوی Hachette Heroes همکاری خود را آغاز کرده تا با کمک آن‌ها مجموعه‌ای از کتاب‌های کودکان را براساس بازی‌های Assassin’s Creed تولید کند. این مجموعه کتاب قرار است ۶ جلدی باشد و کار نوشتن و تصویرگری آن نیز برعهده‌ی آدام هارگریوز (Adam Hargreaves)، پسر راجر هارگریوز است. از کارهای مشهور راجر هارگریوز بریتانیایی می‌توان به کتاب‌های مخصوص کودکان، Mr.Men و Little Miss اشاره کرد. آدام نیز در حال حاضر کار پدرش را ادامه می‌دهد.

یوبیسافت در بیانه‌ی مطبوعاتی خود در این خصوص می‌گوید: «با تلفیق حس تاریخی و ماجراجویانه‌ی بازی‌های اساسینز کرید با طرح‌های رنگارنگ و دلپذیر Mr.Men، کتاب‌های ما هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان جذاب خواهد بود. در سه کتاب اول مجموعه با Little Miss Kassandra ،Mister Ezio و Little Miss Eivor و مأموریت‌هایی که انجام می‌دهند، همراه شوید.»

کتاب‌های کودکان براساس بازی‌های Assassin

مجموعه کتاب‌های Mr.Men با انتشار اولین قسمت آن به نام Mr.Tickle در سال ۱۹۷۱، پا به دنیای ادبیات کودکان گذاشت و در طول این سال‌ها محبوبیت آن افزایش پیدا کرده است. Mr.Men در حال حاضر یکی از شناخته‌شده‌ترین مجموعه‌ها کتاب‌ها نزد کودکان غربی است. ویژگی بارز این کتاب‌ها ترکیب کلمات ساده با تصاویر روشن و برجسته است و دارای حال‌و‌هوای فکاهی است. معروف‌ترین کتاب‌های این مجموعه Mr.Happy ،Little Miss Sunchine ،Mr.Noisy و Mr.Messy هستند.

در خبری که یوبیسافت منتشر کرده اطلاعات بیشتری ارائه نشده است و برای مثال نمی‌دانیم که تاریخ انتشار هر یک جلدهای این مجموعه چه زمانی است. نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ آیا فکر می‌کنید که ترکیب بازی‌های اساسینز کرید با تصاویر کودکانه ایده‌ی جالبی است؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده