// دوشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۲

بازی Elden Ring احتمالا به این زودی منتشر نخواهد شد

پس از انتشار گزارش مالی شرکت .Kadokawa Corp، به نظر می‌آید که بازی Elden Ring احتمالا تا قبل از آوریل سال ۲۰۲۲ منتشر نشود.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که در طی کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019، بازی جدیدی به‌نام Elden Ring به‌صورت رسمی معرفی شد که توسط هیدتاکا میازاکی، سازنده‌ی بازی‌هایی مثل Bloodborne و Dark Souls و جرج آر. آر. مارتین درکنار یکدیگر در دست تولید است. متاسفانه از آن پس هیچ خبر رسمی‌ از این بازی منتشر نشده است و به‌نظر می‌رسد که این سکوت خبری همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

به‌تازگی شرکت .Kadokawa Corp، شرکت مادر توسعه‌دهنده‌ی بازی Elden Ring یعنی FromSoftware، پیش‌بینی درآمد خود را برای سال مالی میلادی پیش رو تا تاریخ ۱۱ فروردین سال ۱۴۰۱ منتشر کرده است. کادوکاوا بیان کرده است که در سال مالی میلادی پیش رو انتظار درآمدی کم از بخش بازی‌های خود خواهد داشت. در این فایل بیان شده است که این شرکت حدود ۱۵ درصد کاهش در فروش خالص و کاهش ۵۲ درصد در بخش درآمد خود را پیش‌بینی می‌کند. درواقع پیش‌بینی کل شرکت برای سال مالی پیش رو را می‌توان باتوجه‌به اینکه شیوع ویروس کرونا همچنان در بخش‌های مختلف این شرکت از جمله بخش توسعه‌ی بازی تأثیر می‌گذارد، محافظه کارانه تلقی کرد.

کادوکاوا هم‌اکنون در سه استودیوی بازی‌سازی از جمله FromSoftware سرمایه‌گذاری کرده است. در این گزارش به بازی Elden Ring نیز اشاره شد اما فقط در این‌باره بیان شد که این بازی پروژه‌ی بزرگی برای استودیو محسوب می‌شود و افراد زیادی در سراسر جهان منتظر آن هستند. در مورد این بازی هیچ‌گونه جزئیات بیشتری اعلام نشد. بنابراین باتوجه‌به این گزارش به‌نظر می‌رسد که بازی Elden Ring قبل از پایان مارس سال آینده‌ی میلادی عرضه نخواهد شد.

چندی پیش گزارشی منتشر شد که بیان می‌کرد توسعه‌ی این بازی به‌شدت تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است و همچنین اینکه این بازی تا پایان سال ۲۰۲۱ منتشر نخواهد شد. باتوجه‌به گزارشی که امروز منتشر شد، به نظر می‌رسد که این بازی در سه ماه اول سال ۲۰۲۲ نیز عرضه نمی‌شود اگرچه ممکن است این بازی برای عرضه در ماه‌های بعدی سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده باشد.

بازی Elden Ring در تاریخی نامعلوم، روی کنسول‌های نسل هشتم، پی سی و به احتمال بسیار زیاد پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده