نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۰

تیزر کوتاه جدیدی از بازی Elden Ring فاش شد

درحالیکه استودیوی فرام سافتور و باندای نامکو، خالقان بازی Elden Ring، در سکوت خبری به سر می‌برند، ساعاتی پیش تیزر کوتاهی از این اثر مورد انتظار در فضای مجازی پخش شده است.

در کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019 بود که بازی جدیدی به‌نام Elden Ring به‌صورت رسمی معرفی شد. اثری که قرار است هیدتاکا میازاکی، سازنده‌ی بازی‌هایی مثل Bloodborne و Dark Souls و جرج آر. آر. مارتین، نویسنده بزرگ و نام‌آشنای داستان‌های فانتزی، درکنار یکدیگر آن را تولید کنند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که از حدود دو سال پیش و رونمایی رسمی از Elden Ring، نمایش جدیدی از بازی توسط تیم سازنده منتشر نشده است. تنها موضوعی که تا این لحظه از این بازی اکشن نقش آفرینی اعلام شده، برنامه‌ریزی جهت عرضه آن در ماه آوریل سال ۲۰۲۲ روی کنسول‌های نسل هشتم، پی سی و به احتمال بسیار زیاد پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس است.

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش یکی از کاربران در حساب رسمی توییتر خود تیزر کوتاه و مرموزی را که به‌نظر می‌رسد به بازی الدن رینگ تعلق دارد، منتشر کرد. مکانی که در ویدیو شاهد آن هستیم که بسیار به یک کلیسا شباهت دارد، احتمالا یکی از محیط‌های این بازی خواهد بود. البته این مسئله را نباید فراموش کرد تا زمانیکه تیم سازنده به‌صورت رسمی آن را تایید نکنند، نمی‌توان با اطمینان از صحت و درستی آن صحبت کرد. 

دانلود ویدیو از آپارات

باتوجه به افشای این تیزر و سایر اطلاعات در ماه‌های اخیر، می‌توان امیدوار بود که به‌زودی تیم سازنده از جزئیات و اطلاعات تکمیلی و همچنین گیم‌پلی بازی Elden Ring رونمایی خواهد کرد.

حال چنانچه شما هم از طرفداران این سبک از بازی‌های ویدیویی هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از جدیدترین ساخته استودیوی فرام سافتور را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده