// دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۹

لو رفتن تریلر جدید بازی Elden Ring؛ مبارزه روی اسب در یک جهان فانتزی

به نظر می‌رسد که اکنون بخش‌هایی از یک ویدیو کم‌کیفیت ضبط‌شده از روی نمایشگر در حال دست به‌دست شدن در اینترنت هستند؛ نخستین تریلر گیم‌پلی بازی Elden Ring استودیو فرام سافتور.

رسانه‌ی VGC در گزارشی که به‌نوعی مورد تایید افرادی همچون جف گراب، سردبیر گیمزبیت و جیسون شرایر از بلومبرگ قرار گرفت، اطلاعات تازه‌ای از بازی Elden Ring منتشر کرد. زیرا به‌تازگی ثانیه‌هایی از اولین تریلر گیم‌پلی بازی الدن رینگ در اینترنت قرار گرفت و حالا خیلی‌ها می‌گویند که شاید به‌زودی سازندگان نسخه‌ی رسمی و باکیفیت این تریلر را در اینترنت پخش کنند.

ویدیو لورفته کیفیت بسیار پایینی دارد و در حقیقت حاصل فیلم‌برداری از یک مانیتور است. اما در آن می‌توان دو عبارت «اثری از سازندگان دارک سولز، بلادبورن و سکیرو» و «یک بازی اکشن RPG (نقش‌آفرینی) کاملا جدید فانتزی» را مشاهده کرد. همچنین به نظر می‌رسد که گیم‌پلی بازی Elden Ring چه وقتی شما را مقابل یک اژدها با نفس آتشین می‌گذارد و چه وقتی با یک دشمن عظیم‌الجثه‌ی شمشیر به‌دست می‌جنگید، شباهت قابل توجهی به سری بازی دارک سولز دارد. البته در بازی Elden Ring می‌توان اسب‌سواری و مبارزه روی اسب را هم دید. محیط‌های بازی الدن رینگ بزرگ و باز به نظر می‌آیند.

یک فرد آگاه از پشت‌صحنه‌ی ساخت بازی به رسانه VGC گفت که بعید است بازی الدن رینگ در سال ۲۰۲۱ میلادی عرضه شود

در بخشی از تریلر یک شخصیت می‌گوید: «من فقط می‌توانم تصور کنم که چه چیزی تو را به سمت رفتن به‌دنبال الدن رینگ (حلقه‌ی کهن) هل می‌دهد. فکر می‌کنم که نمی‌توان تو را با حرف زدن از این مسیر بازگرداند. بسیار خوب!». به‌گفته‌ی جف گراب، سردبیر بخش ویدیوگیمی رسانه‌ی ونچربیت این تریلر گیم‌پلی از سال ۲۰۲۰ آماده‌ی پخش بوده است. رسانه VGC هم می‌گوید که در تریلر مورد بحث نمی‌توان یک تاریخ عرضه را مشاهده کرد.

فردی با انتشار تصویری از تریلر لورفته ادعا کرده بود که تاریخ انتشار بازی را می‌داند. اکنون این شایعه رد شده است. زیرا جیسون شرایر می‌گوید اصلا چنین تصویری در کل ویدیو رسیده به‌دست او وجود ندارد. اندی رابینسون از رسانه‌ی Video Games Chronicle گزارش می‌دهد که بازی الدن رینگ تا به امروز بارها به دور از چشم رسانه‌ها و گیمرها در استودیو فرام سافتور تأخیر خورده است. شرایط به وجود آمده به‌خاطر حکم‌فرمایی ویروس کرونا/کووید 19 تاثیر قابل توجهی روی کاهش سرعت پیشرفت پروسه‌ی ساخت بازی الدن رینگ دارد. اعضای استودیو فرام سافتور حدودا طی یک سال اخیر مجبور به کار غیرحضوری از خانه شده‌اند.

شخصیت اصلی بازی Elden Ring با زره جذاب

تقریبا تمامی منابع نام‌برده باور دارند که شرکت بندای نامکو یعنی ناشر بازی الدن رینگ به‌زودی به سکوت خبری پیرامون این اثر جدید استودیو فرام سافتور پایان می‌دهد. البته جف گراب به‌صورت ضمنی گفت که طرفداران نباید منتظر دیدن تریلر جدید در یک رویداد ایکس باکس/مایکروسافت باشند. آرون گرینبرگ، مدیر بازاریابی ایکس باکس نیز روی این نکته تاکید داشت که در آینده‌ی نزدیک شاهد برگزاری رویدادی از سوی مایکروسافت نخواهیم بود که به نمایش تریلرهای بازی‌های بزرگ از جمله الدن رینگ بپردازد.

شایعات دیگر می‌گویند که بندای نامکو به‌زودی قصد برگزاری یک رویداد تبلیغاتی آنلاین با نام Bandai Namco NEXT را دارد که شبیه State of Play سونی، دایرکت نینتندو و اینساید ایکس باکس مایکروسافت است. اگر واقعا بندای نامکو چنین برنامه‌ای دارد، طبیعتا باید منتظر بود تا تریلر گیم‌پلی بازی Elden Ring و اطلاعاتی بیشتر راجع به این محصول مورد انتظار استودیو بازی‌سازی فرام سافتور را در همان رویداد تقدیم گیمرها کند.


منبع VGCV
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده