// یکشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۸

آغاز دسترسی زود هنگام بازی رایگان Scavengers برای همه بازیکنان

پس از مشکلاتی که در رویداد مخصوص بازی Scavengers در توییچ رخ داد، حال تمام بازیکنان می‌توانند نسخه Early Access این بازی را تجربه کنند.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که استودیو تازه تأسیس شده مید وینتر گیمز (Midwinter Games) در جریان رویداد The Game Awards 2018 از پروژه جدید خود یعنی بازی سبک شوتر چند نفره حالت بقا با نام Scavengers رونمایی کرد. بازی Scavengers، که توسط سازندگان سابق Halo و Battlefield در حال توسعه است، ترکیب نوآورانه‌ای از سبک‌های PvP و co-op را ارائه می‌کند. این بازی این هفته فقط ازطریق رویداد محدود زمانی Twitch Drop به‌صورت Early Access در دسترس بازیکنان قرار گرفته بود اما این رویداد با مشکلاتی رو‌به‌رو شد.

بازیکنان می‌توانستند تنها با تماشای بازی به مدت ۳۰ دقیقه ازطریق توییچ کلیدهای خود را دریافت کنند اما برخی از کسانی که استریم را تماشا کردند هرگز کلیدهای خود را دریافت نکردند. درنهایت Scavengers کلیدهای Steam خود را تمام کرد و مجبور شد که به‌جای آن کلیدهای فروشگاه Epic Games را به بازیکنان اهدا کند. همچنین بروز مشکلات متعددی در سرورهای بازی باعث شد بازی Scavengers کرش‌های متعددی را نیز تجربه کند.

در پاسخ به مشکلات ذکر شده، استودیو مید وینتر گیمز دسترسی زودهنگام بازی Scavengers را از ساعت ۸:۳۰ شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در استیم و اپیک گیمز استور برای همه امکان‌پذیر کرده است. طبق گفته‌های این استودیو، تعداد صد هزار نفر هم‌اکنون مشغول تجربه‌ی این بازی هستند که باتوجه‌به شرایط در دسترس قرار گرفتن بازی، آمار بسیار چشمگیری محسوب می‌شود.

بازی Scavengers در سال ۲۰۲۱ برای پی سی و نسخه کنسولی این بازی نیز بعداً عرضه خواهد شد. در ادامه شما می‌توانید تریلر معرفی گیم‌پلی این بازی که به‌تازگی منتشر شده است را تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده