نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۵

آغاز Early Access بازی Scavengers ؛ اثری از سازندگان سابق Halo

استودیوی Midwinter Entertainment با همکاری Improbable، آغاز مرحله دسترسی اولیه به بازی شوتر چندنفره Scavengers را اعلام کرد.

بازی Scavengers که توسط توسعه‌دهندگان خود به‌عنوان یک بازی همکاری چند نفره و در عین حال رقابتی (Co-opetiton) توصیف می‌شود، ترکیب نوآورانه‌ای از سبک‌های PvP و co-op را ارائه می‌کند. «لاشخورها» یک شوتر پساآخرالزمانی و در سبک بقا است که بازیکنان را برای نجات از دنیای خشن و زمستانی این بازی، به همکاری در عین رقابت و مبارزه با یکدیگر مجبور می‌کند. اتفاقات این بازی در یک دنیای متروکه و تخیلی رخ می‌دهد که از دو عامل ویژگی‌های محیطی و هوش مصنوعی خصومت آمیز این بازی برای ترغیب بازیکنان جهت همکاری با یکدیگر استفاده می‌شود. هرچند در یک چشم به هم زدن با بهبود نسبی شرایط، بازیکنان مجدداً در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

گفتنی است که سازندگان برای خلق بازی از حالت Warzone بازی Halo 5 نیز الهام گرفته‌اند که در آن کاربران با تشکیل تیم‌های جداگانه به نبرد همزمان با دشمنان و دیگر بازیکنان می‌پردازند. برای دسترسی به مرحله Early Access بازی، باید از چند مرحله مشخص عبور کنید. اول اینکه فاز Early Access بازی Scavengers با همکاری توییچ برگزار می‌شود؛ لذا اگر قصد دارید از سایر علاقه‌مندان به تجربه اولیه این بازی جلوتر باشید، بهتر است توییچ دراپ‌های زمان محدود را امتحان کنید.

شخصیت های بازی چندنفره Scavengers

براساس اطلاعات ارائه شده در نشست خبری مربوط‌به این بازی، بازیکنان می‌توانند مرحله «دسترسی اولیه» به بازی Scavengers را با تماشای استریم بازیکنان Scavengers در توییچ و دنبال کردن مراحل زیر تجربه کنند:

  • ساخت یک حساب بازی Improbable و لینک کردن آن به حساب شخصی خود در توییچ
  • تماشای حداقل ۳۰ دقیقه استریم Scavengers در توییچ
  • بعد از دریافت Twitch Drop، یک ایمیل یا رمز دسترسی به Scavengers در استیم برای شما ارسال می‌شود که بعد از آن می‌توانید بازی را شروع کنید.

جاش هولمز (Josh Holmes) توسعه‌دهنده سابق Halo و مدیرعامل و مؤسس استودیوی  Midwinter Entertainment در اینباره می‌گوید:

«شروع مرحله Early Access با همکاری توییچ می‌تواند به طرفداران جدید Scavengers فرصت مناسبی برای آشنایی با این بازی و جامعه مخاطبان آن فراهم کند. ما با دریافت پیشنهاد‌ها و بررسی بازی‌های Early Access می‌توانیم بهتر از همیشه بازی را تنظیم کرده و سیستم‌های جدیدی را به آن اضافه کنیم. این مرحله مهمی تا قبل از زمان عرضه بازی کامل در سال جاری محسوب می‌شود.»

رویداد محدود زمانی Twitch Drops برای دسترسی به فاز Early Access بازی Scavengers، در تاریخ ۲۸ آوریل (۸ اردیبهشت) آغاز خواهد شد. استودیوی میدوینتر وعده داده که در آینده دسترسی گسترده‌تری را برای مرحله Early Access این بازی فراهم خواهد کرد.

بازی Scavengers در سال ۲۰۲۱ برای پی سی منتشر خواهد شد. نسخه کنسولی این بازی نیز بعداً عرضه خواهد شد.  


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده