// جمعه, ۱۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۳۱

بازی سازندگان سابق Halo با نام Scavengers معرفی شد [The Game Awards 2018]

بازی Scavengers در سبک شوتر، حالت بقا و همکاری چند نفره در استودیو میدوینتر گیمز در حال توسعه است و در جریان رویداد The Game Awards 2018 معرفی شد.

استودیو تازه تاسیس شده مید وینتر گیمز (Midwinter Games) در جریان رویداد The Game Awards 2018 از پروژه جدید خود یعنی بازی Scavengers رونمایی کرد.

میدوینتر گیمز یک تیم ۲۵ نفره است که توسعه دهندگان آن از سازندگان سابق Halo تشکیل شده‌اند. سازندگان در جریان این رویداد روی صحنه آمدند و در مورد بازی خود اطلاعاتی منتشر کردند که به گفته آنها در سبک حالت بقا و همکاری چند نفره با مکانیزم‌های شوتر در دست ساخت قرار دارد. در آن سو آنها همچنین از همکاری کاربران و تشکیل تیم به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی یاد کردند. 

بازیکنان در بازی Scavengers با همکاری تیم خود با دیگر تیم‌ها به رقابت می‌پردازند و همگی برای زنده ماندن در دنیای آخرالزمانی آن به دنبال بقای خود می‌روند.

بازی Scavengers قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شود. سازندگان در جریان این رویداد از پلتفرم‌ها و کنسول‌هایی که این بازی روی آن منتشر می‌شود اطلاعاتی منتشر نکردند. البته آنها از علاقه‌مندان خواستند که به وب سایت آنها مراجعه کنند و برای تجربه فاز آزمایشی این بازی که در سال آینده میلادی برگزار می‌شود، ثبت نام کنند و شانسی برای تجربه پیش از موعد بازی داشته باشند. در پایین می‌توانید اولین تریلر سینمایی و هیجان انگیز این بازی را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

برای اطلاع از دیگر خبر‌ها و بازی‌های معرفی شده در این رویداد می‌توانید به صفحه اختصاصی The Game Awards 2018 در زومجی مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده