// سه شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۶

اضافه شدن بخش آنلاین چند نفره به بازی Super Mario Party

نینتندو بیش از دو سال و نیم پس از عرضه‌ی بازی Super Mario Party طی آپدیتی بخش آنلاین را به این بازی اضافه کرد.

بازی‌های سبک Party که مجموعه‌ای از مینی‌گیم‌هایی متنوع با هدف ایجاد رقابت بین بازیکنان هستند، از سال ۱۹۸۰ پا به عرصه بازی‌های ویدیویی گذاشتند و از بین آثار این سبک، مشهورترین آن را می‌توان بازی Mario Party دانست که تازه‌ترین نسخه آن یعنی بازی Super Mario Party در جریان کنفرانس شرکت نینتندو در نمایشگاه E3 2018 معرفی شد. نینتندو به‌تازگی اعلام کرده است که حدود دو سال و نیم پس از عرضه‌ی این بازی و طی آپدیت 1.1.0، بخش مولتی پلیر به بازی Super Mario Party اضافه شده است.

این به‌روزرسانی به شما این امکان را می‌دهد حالت‌های Mario Party ،‌Partner Party و Minigames را به‌صورت رایگان ازطریق اینترنت بازی کنید. نینتندو بیان کرد که ۷۰ بازی از کل ۸۰ مینی گیم بازی برای بخش آنلاین بازی در دسترس است که این بدان معنا است که ۱۰ مینی گیم برای بازی ازطریق اینترنت در دسترس نیستند. این‌ مینی گیم‌ها شامل Strike It Rich، Time to Shine، Take a Stab، All-Star Swingers، Rhythm and Bruise، Pep Rally، Wiped Out، Fiddler on the Hoof، Clearing the Table، and Baton and On می‌شوند.

برای شروع بخش چند نفره آنلاین بازی کافی است یکی از حالت‌های Mario Party ،‌Partner Party یا Minigames را انتخاب و سپس Online Play را انتخاب کنید. دو روش برای بازی آنلاین وجود دارد. یک حالت Friend Match است که در آن می‌توانید با دوستانتان بازی کنید و Private Game که می‌توانید با هر کسی با استفاده از رمزهای عبور بازی کنید. ترکیباتی که ازطریق آن‌ها می‌توانید ازطریق اینترنت بازی کنید به شرح زیر است:

  • حداکثر ۱ بازیکن در هر سیستم (می‌توانید با ۲ تا ۴ بازیکن بازی کنید)
  • حداکثر ۲ بازیکن در هر سیستم (می‌توانید با ۳ تا ۴ بازیکن بازی کنید)
  • اگر هر دو بازیکن روی سیستم‌های خود بازی کنند دیگر نمی‌توانند با استفاده از سیستم سوم با دو بازیکن دیگر بازی کنند.

حالت آنلاین بازی Super Mario Party از ویژگی دعوت دوست پشتیبانی می‌کند. اگر Invite Friend را در صفحه‌ای که منتظر رقیب هستید انتخاب کنید‌، دوستان انتخاب شده شما می‌توانند از صفحه Online Play Invites خود در سمت چپ بالای منوی صفحه اصلی، دعوت بازی آنلاین شما را قبول کنند. حالت آنلاین Mariothon از ویژگی Invite Friend پشتیبانی نمی‌کند.

در ادامه شما می‌توانید تریلر معرفی بخش آنلاین بازی Super Mario Party را تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده