نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۰

سیستم انیمیشن بازی Starfield احتمالا دوباره از صفر بازنویسی شده است

براساس اطلاعاتی که از حساب لینکدین برنامه‌نویس ارشد و سابق پروژه Starfield استخراج شده، ظاهراً سیستم انیمیشن‌های این بازی مجدداً و از ابتدا بازنویسی و طراحی شده است.

حالا دیگر مدت زیادی است از زمان انتشار اخبار و اطلاعات مربوط‌به بازی Starfield می‌گذرد. این آی پی جدید که توسط استودیوهای بازی‌سازی بتسدا توسعه داده می‌شود، انتظارات و هیجان زیادی را حول محور خود ایجاد کرده است؛ به طوری که از آن به‌عنوان یک بازی نقش آفرینی بزرگ دیگر درکنار Fallout و Elder Scrolls یاد می‌شود. البته درحال حاضر هیچ اطلاعاتی از جزئیات این بازی در دست نیست و تنها یک اسکرین‌شات از محیط این بازی بزرگ منتشر شده است.

اما امروز اطلاعات جدیدی در ارتباط با این بازی منتشر شده که بسته به میزان شناخت شما از سابقه بتسدا می‌تواند شما را هیجان زده کند. یکی از کاربران توییتر با نام کاربری JJ&MrOrange یک صفحه LinkedIn را کشف کرده که به اریک بران، برنامه‌نویس ارشد و سابق پروژه Starfield در بتسدا تعلق دارد. سابقه فعالیت او روی این پروژه، از رزومه ثبت شده در اکانت لینکدین او استخراج شده است. همان‌طور که در ادامه مشاهده خواهید کرد، بران توضیحات خود به بازنویسی سیستم انیمیشن بازی از صفر اشاره می‌کند.

اطلاعات حساب لینکدین Eric Braun

جالب اینجا است که این ادعا با اظهارات تاد هاوارد که قبلاً به احتمال بازطراحی بخش قبال توجهی از بازی اشاره کرده بود، کاملاً هماهنگی دارد. البته باتوجه به اینکه هنوز هیچ اطلاعاتی از جزئیات بازی منتشر نشده، نمی‌توان در خصوص ماهیت این تغییرات نظر داد.

در حال حاضر هیچ بازه زمانی و پلتفرم مشخصی برای عرضه بازی استارفیلد مشخص نشده است. هرچند باتوجه به اتفاقات اخیر و خرید امتیاز شرکت توسعه‌دهندگان این بازی توسط مایکروسافت، به احتمال زیاد شاهد تغییراتی در خصوص عرضه انحصاری بازی برای PS5 در یک مدت معین خواهیم بود که قبلاً از آن صحبت به میان آمده بود.

تاد هاوارد بعد از انتشار خبر بزرگ خرید استودیوی بتسدا توسط مایکروسافت به ارائه‌ی جزئیات جدید در خصوص بازی‌های آینده این شرکت پرداخته بود که دراین‌میان، به توسعه بازی‌های Elder Scrolls 6 و Starfield روی نسخه جدید موتور گرافیکی بتسدا اشاره می‌شد. ضمن اینکه پیت هاینز، مدیر بازاریابی و روابط عمومی Bethesda، در طی مصاحبه‌ای بیان کرده بود که انتظار برای بازی Starfield ارزشش را خواهد داشت. همان‌طور که اشاره شد، هنوز هیچ اطلاعات خاصی از بازی‌های The Elder Scrolls 6 یا Starfield در دست نیست. اما می‌دانیم که این دو بازی در زمان انتشار برای مشترکین ایکس‌باکس گیم پس در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده