// جمعه, ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۲

انفجار در تاسیسات کوهستانی در تریلر فصل سوم بازی COD: Black Ops Cold War

در تریلر جدید سینمایی فصل سوم Call of Duty: Black Ops Cold War شاهد هستیم که دو مامور یک تاسیسات بزرگ کوهستانی را منفجر می‌کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، Activision و Treyarch به‌تازگی تریلری سینمایی برای فصل سوم Call of Duty: Black Ops Cold War منتشر کرده‌اند که در آن شاهد نمایش نقشه‌ی برفی کوه Yamantau هستیم. در این تریلر دو تن از ماموران زبده‌ی کاراکتر Perseus، آنتاگونیست بلک آپس کلد وار را می‌بینیم که برای منفجر کردن تاسیساتی در کوه‌های Yamantau به آن‌جا نفوذ می‌کنند و پس از کاشتن بمب در محل‌های مورد‌ نظر با اسنو‌موبیل فرار و در همان حین بمب‌ها را منفجر می‌کنند.

این دو کاراکتر درواقع از Stitch که به‌دنبال انتقام از راسل ادلر است، دستور می‌گیرند. در تریلر می‌بینیم که آن‌ها با استیچ تماس گرفته و او به آن‌ها می‌گوید که روسیه، آمریکا را مسئول انفجار Yamantau خواهد دانست. شما می‎‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

دو شخصیتی که در تریلر می‌بینیم Wraith و Knight نام دارند. در وب‌سایت کالاف دیوتی درباره‌ی Wraith نوشته شده که او افسر سابق سرویس اطلاعاتی نروژ و در جنگ‌های کوهستانی متخصص است. او که حالا به Perseus ملحق شده، در نفوذ و خرابکاری در تاسیسات دشمن مهارت دارد و حضورش در مأموریت‌های زمستانی ضروری است. این زن بسیار خون‌سرد عمل می‌کند و تحمل دیدن ضعف در افراد را ندارد. او می‌تواند رقیب سرسختی در مقابل نیروهای ناتو باشد. بازیکنان می‌توانند با خرید بتل پس فصل سوم، Wraith را در Tier صفر و در هفته‌ی اول انتشار این فصل به‌دست بیاورند. اسکین‌های لجندری او نیز در Tier صد آنلاک خواهند شد.

رومن گری ملقب به نایت نیز دیگر عضو گروه دونفره‌ی Persues است. او که زاده‌‌ی شهر دوبلین ایرلند است، قبلا یکی از ماموران سازمان MI6 بوده که وظیفه قتل اشخاص مختلف را برعهده داشته است. Knight از کارش لذت می‌برد و کشتن دشمنان از وفاصل نزدیک را دوست دارد. او به‌خاطر علاقه‌اش به کشتن، از فرصت پیش‌آمده استفاده کرده و به Perseus ملحق می‌شود. کاراکتر Knight در ادامه‌ی فصل سوم در دسترس بازیکنان Black Ops Cold War قرار می‌گیرد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده