// دوشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۸

جزئيات تغییرات فصل سوم Call of Duty: Warzone ؛ اضافه شدن اسکین جدید تا تغییرات در اسلحه ها

چارلی اینتل به‌تازگی اعلام کرده که با شروع فصل سوم بازی Call of Duty: Warzone، شاهد تغییرات مختلفی در بازی خواهیم بود.

ریون سافتور (Raven Software)، سازنده کالاف دیوتی وارزون، در جریان فصل‌های مختلف و درکنار اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، یکی دیگر از سازنده‌های وارزون سعی کرده‌اند محتویات مختلفی را در جریان هر فصل در اختیار کاربران قرار دهند. 

حال چارلی اینتل به‌تازگی اطلاعاتی را از فصل سوم بازی Call of Duty: Warzone منتشر کرده است. در جریان این تغییرات و محتویات جدید، شاهد اسکین رُز و ازطرفی ضعیف‌ شدن اسلحه Sykov هستیم. همچنین یک آپدیت در راستای به‌تعادل رسیدن سلاح‌های بازی از جمله Tac Rifle Charlie ،M16 و FEAR 1 هستیم.

در ادامه مشخص شده که شاهد تغییراتی در نحوه به‌دست آوردن RC-XD هستیم و مشکلات پرک‌های اسلحه مدرن وارفر هم رفع خواهند شد. فصل سوم در تاریخ دوم اردیبهشت ماه (۲۲ آوریل) در دسترس قرار می‌گیرد و اگر تابه‌امروز هنوز بتل پس بازی را کامل نکرده‌اید، برای کسب تمامی Tierها در وارزون و Black Ops Cold War باید بیش‌ازپیش تلاش کنید. 

همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت چارلی اینتل، تمامی جزئیات فصل سوم را مطالعه کنید. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا بازی COD: Warzone با محتویات خود در جریان فصل‌های اخیر راضی کننده ظاهر شده است؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده