// جمعه, ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۷

نقشه جدید Call of Duty: Warzone ؛ Verdansk با محیط های تازه

با شروع فصل سوم بازی Call of Duty: Warzone، شاهد رونمایی از نقشه جدید این بازی هستیم.

در گذشته اطلاعاتی منتشر شده بود که در جریان آن بازیکنان منتظر اعمال تغییراتی روی نقشه بازی Call of Duty Warzone بودند. این در حالی است که با شروع فصل سوم بازی کالاف دیوتی: وارزون، شاهد عوض شدن نقشه Verdansk هستیم.

Verdansk 84 نام نقشه جدید بازی Call of Duty: Warzone است و بازطراحی این نقشه قدیمی، شامل هفت محیط کاملا جدید و پنج محیط قدیمی است که ساختار جدیدی به خود گرفته‌اند. برای مثال، محیط Gora Summit جایگزین Dam در شمال نقشه شده است. همچنین محیط Salt Mines هم جایگزین Quarry شده است.

بااینکه شاید Verdansk 84 همچنان ظاهر آشنایی داشته باشد، اما اضافه شدن محیط‌های جدید و درکنار آن بازطراحی شدن یک سری از محیط‌های قدیمی مثل Downtown، Superstone و Farmland سبب شده تا کاربران بتوانند تجربه‌ای کاملا جدید را کسب کنند. در جریان آخرین پارت ایونت هسته‌ای بازی CoD: Warzone شاهد رونمایی از محیط‌های بازطراحی شده بودیم. 

شاید کاربران برای‌شان سؤال باشد که آیا نقشه قدیمی، به بازی بازخواهد گشت؟ استودیو ریون‌سافتور (Raven Software)، یکی از سازنده‌های Call of Duty: Warzone، تایید کرده که نقشه Verdansk هیچ‌وقت به بازی برنخواهد گشت. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده