// پنجشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۴

اوریگامی‌های زیبا ساخته شده از روی کاراکترهای NieR Replicant

یک هنرمند فنلاندی با صرف وقت زیاد توانسته اوریگامی‌های زیبا و پرجزئیاتی را از شخصیت‌های اصلی بازی NieR Replicant خلق کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یوهو کونکولا (Juho Konkkola)، هنرمند فنلاندی مجسمه‌ی اوریگامی دو شخصیت اصلی NieR Replicant را به‌مناسبت فرارسیدن تاریخ عرضه‌ی بازی خلق کرده است. این هنرمند خلاق و بااستعداد با استفاده از نوعی کاغذ مخصوص چینی نزدیک به ۲۱۰ ساعت صرف ساخت اوریگامی دو کاراکتر Emil و Protagonist کرده است و باتوجه‌به اوریگامی بودن مجسمه‌ها، هیچ‌گونه برشی در کاغذها داده نشده است. شما می‌توانید ویدیویی را که اسکوئر انیکس از این اوریگامی‌ها در کانال یوتیوبش به اشتراک گذاشته، در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

برای ساخت این اوریگامی‌ها از تکنیک‌های سنتی ژاپنی در تا کردن کاغذ استفاده شده و هر دو اوریگامی‌ها از تا شدن یک کاغذ مربعی ساده خلق شده‌اند. کونکولا ابتدا تصمیم گرفت که ابعاد کاغذ‌ها باید چگونه باشد و هر بخشی از کاغذ باید برای کدام قسمت اوریگامی استفاده شود. او سپس شروع به عملی کردن طرح خود کرد و با تا کردن‌های پیچیده‌ای توانست جزئیات خارق‌العاده‌ای شامل مو، انگشتان، سلاح‌ها و لباس‌های کاراکترها را به‌زیبایی خلق کند. کونکولا برای تا کردن هر کدام از اوریگامی‌ها ابتدا صدها چین روی کاغذ مربعی ایجاد می‌کرد و این کار برای هرکدام از کاراکترها بیش از یک روز کامل طول می‌کشید.

اوریگامی‌های کاراکترهای اصلی بازی Nier Replicant

چین‌های از قبل آماده‌شده پس از تا خوردن به یک شکل ساده و کلی از بدن کاراکترها تبدیل می‌شوند که تمام ویژگی‌های اصلی و فیزیکی آن‎‌ها را دارا هستند. سپس آخرین مرحله‌ی شکل‌دهی که جزئیات ظریف و زیبایی را به مجسمه‌ها اضافه می‌کند، شروع می‌شود. کونکولا در این مرحله از «فرایند تا کردن خیس» بهره گرفته است.

اوریگامی‌های کاراکترهای اصلی بازی Nier Replicant

او درباره‌ی اثر خود توضیح می‌دهد: «خلق کاراکترهای بازی NieR Replicant [به‌صورت اوریگامی] کاری طولانی بود، ولی من به اثر نهایی خود افتخار می‌کنم. وقتی ایده‌ی ساخت چنین اثری به من پیشنهاد شد، شیوه‌ی ساخت مجسمه‌های اوریگامی Emil و Protagonist به‌سرعت در ذهنم شکل گرفت. خلق اوریگامی شخصیت پروتاگونیست به‌دلیل اشکال پیچیده‌ی آن سخت‌تر بود. فکر می‌کنم که جزئیات به کار رفته در این مجسمه‌ها به ارزش‎ و کیفیت‌شان اضافه می‌کند. امیدوارم توانسته باشم به‌خوبی از پس این کار بیایم و امیدوارم که طرفداران از اثر من لذت ببرند.»

بازی ...NieR Replicant ver.1.22474487139 فردا ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی (از طریف فروشگاه استیم) منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این مجسمه‌های اوریگامی چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده