// پنجشنبه, ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۴

تکمیل پروسه ساخت بازی NieR Replicant

بازی ...NieR Replicant ver.1.22474487139 گلد شد. در حقیقت یاسوکه سایتو، تهیه‌کننده‌ی اثر اعلام کرد که چندین و چند روز از تکمیل شدن پروسه‌ی ساخت این ریمستر مورد انتظار می‌گذرد.

افرادی که بازی NieR:Automata را به‌شدت دوست داشتند و هرگز بازی قبلی مجموعه را تجربه نکرده بودند، احتمالا از شنیدن خبر ساخت ریمستر آن در قالب بازی NieR Replicant خوشحال شدند؛ ریمستری که صرفا یک آپدیت گرافیکی ساده نیست و بازی را از انواع‌واقسام جهات بهتر می‌کند. این وسط از آن‌جایی که همه می‌دانستند بازی NieR Replicant با نام کامل و عجیب ...NieR Replicant ver.1.22474487139 قرار است در تاریخ ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت) منتشر شود، عجیب بود که هنوز سازندگان به پایان رسیدن پروسه‌ی ساخت آن را اعلام نکرده بودند. ولی اکنون می‌دانیم که مشکلی وجود ندارد و بازی به اصطلاح گلد شده است.

گلد شدن اصطلاحی است که استودیوهای بازی‌سازی برای اعلام خبر تکمیل پروسه‌ی ساخت اثر از آن بهره می‌برند. به این معنی که دیگر بازی تحویل ناشر داده شده است تا نسخه‌های فیزیکی/دیسکی آن آماده شوند. فارغ از این‌ها باید بدانید که بازی NieR Replicant دی‌ال‌سی‌های قابل توجهی خواهد داشت که مطابق گفته‌ی تهیه‌کننده، در آینده‌ی نزدیک اطلاعات بیشتری راجع به آن‌ها در اینترنت قرار می‌گیرد. فعلا می‌دانیم که DLCها یا همان بسته‌های الحاقی نام‌برده رایگان هستند.

حدودا دو هفته تا عرضه‌ی بازی NieR Replicant برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی باقی مانده است. البته پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری اس/ایکس هم به خاطر پشتیبانی از بازی‌های نسل ۸ توانایی اجرای آن در روز عرضه را دارند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده